Witam! O to ja, no kto by się kurwa spodziewał... Ale no do rzeczy, jak sama nazwa mówi jest to bonus, pisałam go dwa dni... I ma on ponad 4800 słów , ale i tak jak zgaduje większość to jakieś gadany... Więc no dalej nie przedłużam i no zapraszam..
A i jeśli jest jakiś błąd to pisać, bo moja autokorekta od paru dni kocha zmieniać mi słowa. Jakby nie mogę jej wyłączyc bo jest ona już zainstalowana do klawiatury która posiadam... Więc no... Jak cuś to pisać~ (´^ω^')
Wiec to jest taki bonusik do książki, więc tak będzie tu tak:
- Co się działo przez te pare miesięcy u Polski i Rosji (będzie tam Lemonek) Polska będzie same. (#Polskanasame)
-Lemon z GerPol'u może większość nie lubi tego shipu... Ale czeba przetrwac te czasu. Lemon będzie ten z kuchni, wiecie to co się skończyło w ostatnim i będzie on się dział jakby będzie on wpływał na rzeczy w książce... Mowiac niby to nie bonus, ale mogłam go ominąć więc no...
- Magiczna zmiana rzeczywistości gdzie wszyscy są babami , krótka historia z życia Polski jako baba i innych. (nie chce urazić kobiet , okej? Jak cuś to się nie obrażać czy cuś xD)
- Krótka historia z życia Autorki tego czegoś xD (okej nie mam już pomysłów, a chce żeby to było długie i fajne... Długie i fajne... *moje zboczone ja się włączyło*)
- Rozmowa o Motylkach i o świętości ich! #MotylkiNaPrezydenta.
- spójrzcie teraz na obrazek w mediach czy on nie pasuje idelanie, Rosja upity na imprezie, Niemcy podrywacz Polaka, USA przyciągają Polaka... Mówiąc znalazłam to przypadkiem w galerii i no se pomyślałam że dam tu i opisz zeby było więcej słów hehe
-Podziekowania i cuś~❤
-SPOILER!!!~ (˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵) *kaszle* i tak są w komentarzach.. Okej walić to, ale no będą ciekawostki~
- i... Ważne pytanie, co się stało z Japan? Otóż to opisze tam gdzieś UwU
Za błędy przepraszam, naćpałam się powietrzem i autorytetka lubi mi zmieniać słowa... Hehe
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Podziekowania
Ja po prostu nadal nie mogę uwierzyć że ta książka ma tak dużo wyświetleń jak na ten czas:
Może dla kogoś nie będzie to dużo, ale dla mnie serio jest to dużo UwU
I do tego same obserwajcje:
🦉🦉🦉🦉🦉🦉🦉🦉🦉🦉🦉🦉🦉🦉🦉🦉🦉🦉🦉🦉🦉🦉🦉
Lemon RusPol
CZYTASZ
"Na Wszystko Przyjdzie Czas" ›RusPol‹ | Zakończone |
Fanfiction❗Okładka nie moja ❗ › | Opis: | ‹ Polska i Rosja są najlepszymi przyjaciółmi, okropnie kochają swoje towarzystwo. Leczna drodze częstszego spotykania się ich stoi rodzina Rosji, ojciec Ruska mało co przepada za małym Polakiem. W całym zamieszaniu ok...