6.7K 207 134
                                    


song; can ozan & deniz tekin - baktın olmuyo

        Seungmin ve Jisung, Hyunjin'in gülümseyerek uyuyan bedenine baktı ve sessizce gülmeye başladılar. "Of çok eğlenceli olacak." dedi Jisung ve elindeki su balonlarından birini Seungmin'e verdi. "Hem de çok." diye ekledi Seungmin,  Jisung'un cümlesine.

       Jisung sesli bir şekilde "1, 2 ve 3!" diye bağırdı ve ikisi de ellerindeki birer su balonunu Hyunjin'in yüzüne attı. Ani gelen su ile Hyunjin nefes nefese bir şekilde yataktan sıçradı ve kahkaha atan iki gerizekalıya baktı. "LAN SİZİN BE-"  yüzüne doğru gelen bir diğer su balonu ile hem yer hem de Hyunjin'in vücudu ıslanmıştı. 

        "BU ODAYI SİZ TEMİZLEYECEKSİNİZ." diye bağırdı Hyunjin'in sinirle. Jisung ile Seungim ise sadece gülmek ile yetinmişti. "Yaw he." diyerek Jisung odadan kaçtı. Seungmin'de aynı şekilde Jisung'un arkasından koştu. "AH" derin bir iç çekti ve ıslandığı için üstüne yapışan pijamayı çıkardı ve kenara fırlattı. "Hiç uğraşamayacağım." dedi ve altını da çıkardı. Dolabın kulpuna astığı okul kıyafetlerini aldı ve giyinmeye başladı. 

        Üstünü giyinince odasından çıktı ve banyoya girdi. Banyoya girerken aşağıdan "Hadi acele et yemek soğuyacak." diye bir cümle duydu cevap olarak ise sadece bir kaç mırıltı çıkarmak ile yetindi. Aynadan yüzüne baktı ve gülümseyerek "Mükemmelim her zamanki gibi ya." dedi ve dişlerini fırçalayıp saçını yaptıktan sonra banyodan çıktı.

        Aşağıya inen merdiven basamaklarını bir bir insan gibi inmek yerine basamakların birine oturdu ve bacaklarını düz bir şekilde uzattı ardından ise kendini aşağıya doğru itti. Merdivenlerden kayarken çıkardığı tek ses "Ah, uh, ıh." olmuştu. Sonunda kalçası soğuk beton ile buluşunca mırıldanarak "Götüm acıdı." dedi. Mutfaktaki Jisung ile Seungmin, Hyunjin'in bu haline sadece gülmüştü.

        Yerden kalktı, yemeği hazırlayan Seungim ve ona sadece ayak bağı olan Jisung'a baktı. Bir de sofradaki yiyeceklere. "Şaşırtıyorsunuz bu gün beni." Seungmin'in yanına gitti ve yaptığı yemeğe baktı. "Sizin kahvaltı hazırlamak için eliniz mi vardı lan." dedi alayca. Jisung ise onun gülümsemesine eşlik ederken Seungmin öldürücü bakışlarını çoktan Hyunjin'e yöneltmişti. Hyunjin'in, Seungmin'in bakışlarını görmesi ile iki adım geriye kaçması bir olmuştu

         Seungmin, Hyunjin'in dediğine cevap olarak "1,5 yıl önce az daha evi yakıyorduk diye ellerimizi götümüze sokan senin, bunu söylemesi komik." demişti. Jisung arkada kahkahasını tutmayı denerken Hyunjin bir hışımla "Hak etmiştiniz." dedi. Seungmin elindeki tabağı da masaya koyduktan sonra sinirle Hyunjin'e döndü ve "Götünden atma. Gayet de güzel yemek yapıyorduk." diye çıkıştı. "Ulan evi yakıyorduk diyen sendin." aynı şekilde o da Seungmin'e döndü. Jisung ise her zamanki gibi adeta bir film izlercesine iki genci izliyordu. 

       "O lafın gelişiydi." Seungmin sesli bir şekilde geriye çektiği sandalyeye oturdu ve yemeğini yemeğe başladı. "İnan bana şu an aşırı aç olmasaydım konuşmaya devam ederim ama çok açığm-" Hızla ucunda yemek olan çatalı ağzına soktu ve çiğnemeye başladı. "Ulan bare doğru düzgün bir yalan söyle be ayı." dedi Jisung ve derin bir iç çekti. O da ikisi gibi masaya oturdu ve yemeğe başladı.

       "Bir şey diyeceğim." Jisung'un kurduğu cümle ile ağzı dolu olan iki genç kafalarını Jisung'a çevirdi. "Yemek harbi çok güzel olmuş." Seungmin duyduğu cümle ile hemen masadan kalktı ve "Hah ne oldu amına kodumun malı. Demek ki senin ağız tadın yok." dedi ve değişik değişik hareketler yapmaya başladı. "Ananı olm yürü git." dedi ve tekrardan ağzına bir lokma daha götürdü.

imkansız ―Hyunlix [Düzenleniyor]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin