16¹⁶

826 76 5
                                    


song; canozan - bazen

Jisung

        Dün Eun Hee'nin anlattıkları hala aklımdaydı. Elbette unutmazdım. Böyle bir hastalığı olduğunu veya böyle bir zoruklarla uğraştığını bilmiyordum. 

       Bu konuyu Minho ile konuşmak istiyordum. Bir şeyler yapabilirdik, değil mi? Sonuçta burda böyle Felix'i izleyecek halimiz yoktu.

       Düşüncelerim kapının çalması ile kaybolmuştu. Derin bir nefes aldım ve kapıyı açtım. Minho gelmişti.

       "Hoş geldin." dedim, nazik ve şefkatle. "Hoş bulduk." dedi, montunu askıya asarken. "Ne oldu? Yüzün bembeyaz." dedi ardından. O zaman söyleyeceğim kelimeler boğazımda düğümlenmişti. Hiç bir şey diyemiyordum.

"Jisung..." dedi, sorusuna cevap vermem için. Baktı ki ben konuşmuyorum kendisi konuşmaya karar verdi.

"Felix'İn olayını bildiğini biliyorum, merak etme." dedi, o nazik sesi ile. 

        "Ben...bilmiyorum Felix için cidden üzgünüm ve bilirsin Hyunjin'de benim en yakın arkadaşım ve onu da unutmasını istemiyorum. Yani bilmiyorum dediğim gibi aslı- OF" bir anda demiştim hepsini. Ne dediğimi fark edince ofladım ve kendimi koltuğa bıraktım. 

"Merak etme, Hyunjin'i unutmayacak." dedi.

"Ya bizi? Seungmin ve beni?" dedim, kırılgan bir şekilde. O da bizim dostumuzda. Ne kadar az zaman geçirmiş olsakta 4-5 ay çokta az değil. Hayatının en güzel şeylerini yaayabilirdin bu aylarda veya hayatının hatasını.

"Senden tek bir isteğim var." dedi Minho. Hemen başımı ona çevirdim ve koltukta dikleştim.

"Evet?" dedim. Bir an önce söylemesini istiyordum.

"Lütfen Felix'i üzmeyin ve....bunu Hyunjin'e sen anlatır mısın? Lütfen" dedi. Bunlar basit şeylerdi. 

"Elbette yaparım." dedim kocaman gülümserken.

"Seni seviyorum"

"Bende seni seviyorum"

 _______________

Yazar

        Jisung o gün Hyunjin ile buluşmuştu. Her şeyi en detayıyla anlattı dostuna. Hafızasını kaybettiğini, ailesinin 5 yaşında öldüğünü, 4-5 yılda bir unuttuğunu, en son Lee JinJin yüzünden unuttuğunu ve daha bir çok şeyi anlattı ona. Hyunjin ise her şeyi ağızı açık dinlemişti. Ne diyebilirdi ki. Öylece sadece Jisung'u izledi. Belki de ilk 5 dakikadan sonrasını bile dinlememiştir.

Felix & Hyunjin


Felix
Aşkım
(18.22)

Hyunjin
Efendim

(23.00)

Felix
Neden cevap vermen bu kadar uzun sürdü?

Hyunjin
Hiç
Sadece bildirimlerim  kapalıydı.

Felix
Peki
Ama bir şeyin varsa
ben her zaman yanındayım.
Bunu sakın ama sakın unutma

         O an saatlerdir kurumayan yanaklarından yine bir damla yaş akmıştı. Kabul etmek istemiyordu. Çünkü korkuyordu. 4-5 yıl sonra bir sabah uyandığında duyduğu ilk cümlenin "Sen de kimsin be?!" değil de "Günaydın Tatlım~" olmasını isterdi ama ne yapabilirdi ki sevdiği adamı mutlu etmekten başka?

Felix
Aşkım?

Hyunjin
Efendim tatlım

Felix
Bir yere gidelim mi?

Hyunjin
Ne zaman?

Felix
Yarın?

Hyunjin
HAYIR

Felix
Peki...
Sakin ol
istemedim farzet

Hyunjin
Ben... sadece
Seninle şimdi buluşmak istiyorum

Felix
Senin ben ta
bende bi bok oldu sandım
AY tamam ayol beni bu kadar seviyorsun anladık
Muck

Hyunjin
OIDJFHJIQWOPKDJKWKDOJNJ
Muckkkk

Felix
Salaksın

Hyunjin
Bana diyene bak pwodjkhkwldk
neyse sen soruma cevap ver?

Felix
Dedim ya yarın diye

Hyunjin
Ben de dedim ya bu gün diye

Felix
Bende ok dedim ya

Hyunjin
Demedin bir kere yalan söyleme

Felix
Ok
HEM SENDE SORUNU SORMADIN

Hyunjin
SORUYORUM O ZAMAN
NEREYE GİDİCEZ

Felix
BENİ ÖPTÜĞÜN YERE
Ve lütfen cops locku kapa

Hyunjin
Tamam neyse nerde kalmıştım
hah
Okul?
Ev?
Sokak?
Caffe?
Hangisi lan

Felix
Gölden bahsediyorum aptal

Hyunjin
OooOoOOO 
Tekrar öpmem için mi?
Ama bak sadece dudak ile kalmam bunu bil.

Felix
Sana  sadece dudak ile kal diyen mi var?
🙃🙃

Hyunjin
OoOooOoOOO
Bu bir sex teklifi mi?
EVET EVET EVET

Felix
İJDHFSHBSJFMADIDGNGKTOIHJNYHMÇ
Malsın

Hyunjin
:")
Neyse ben çıkacağım 
Orada görüşürüz

Felix
Tamam
Görüşürüz

Hyunjin
Muck

Felix
Muckk

Hyunjin
Muckkk

Felix
Muckkkk

Hyunjin
Muckkkkk

Felix
lan sg artık
donucam seni beklemekten

Hyunjin
tamam POKDJHKSLKDCBHVDHSJ

Felix çevrimdışı

Hyunjin çevrimdışı

_________________

Öhöm öhöm

Bok gibi bir bölüm

öhöm öhöm

imkansız ―Hyunlix [Düzenleniyor]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin