song; cl - +H₩A+Ne diyeceğimi veyahut ne yapacağımı bilmiyordum. Öylece yüzüne bakıyordum. Ne uydurabileceğim bir bahanem ne de doğruları söyleyebilecek bir cesaretim vardı. "Ah.." kendimce saçma sapan mırıltılar çıkarırken Yeji'nin kulağımı fısıltıyla "İzin iste ve lavaboya git." demesiyle çıkardığım sesleri kestim ve izin isteyerek hızlı adımlarla lavaboya doğru ilerledim.
İçeri girmemle hemen arkamdan tekrar kapının açılması bir olmuştu. Kimin geldiğine bakmak için arkamı dönmem ile Jisung ve Seungmin'in bedenlerini görmem bir olmuştu. Anın kırılganlığı ile hızla Seungmin'e doğru ilerledim ve başımı boyun boşluğuna gömdüm. Seungmin saçlarımı okşarken Jisung konuşmaya başlamıştı.
"Ne demeyi planlıyorsun?" dedi çekingen bir şekilde. Kimse böyle bir şey olmasını beklemiyordu ki bu da bizim hazırlıksız yakalanmamıza neden olmuştu. Cevap vermenin aksine aynı pozisyonda sessizce durmaya devam ettim. Ben konuşmayınca da ne Seungmin ne de Jisung konuşmuştu.
"Doğruları, hm?"
İlginç bir şekilde kimsenin olmadığı lavaboda sadece benim sesim duyulmuştu. Kafamı Seungmin'in boynundan kaldırmadan yana doğru çevirdim. Başımı çevirmem ile Jisung'un fal taşı gibi açılmış olan gözlerini görmem bir olmuştu.
"Şaka, değil mi?" beklediğim tepkiyi almıştım. Onlar için delice bir fikirmiş gibi geliyordu, şahsen öyle olmadığı da pek söylenemezdi. "Eğer doğruları söylersen seninle iletişime girmemek için elinden ne gelirse yapar." dedi Seungmin, soğuk kanlı bir şekilde. Haklıydı ama yalan yalan nereye kadar diye düşünüyordum. "Yine de doğruyu söyleyeceğim." hızla başımı Seungmin'in omzundan kaldırdım ve kapıya doğru ilerledim.
"Emin misin Hyunjin?"
"Hmhm."
Lavabodan çıkıp oturduğumuz masanın yanına gittim. İkisi ile kısa bir selamlaşmanın ardından az önceki oturduğum yere tekrardan oturdum ve hiç bir şey olmamış gibi kocaman gülümsedim ikisine doğru. Gülümsememin karşılığını almam birazcık da olsa rahatlamama neden olmuştu. "Bir şey söylemem lazım."
"Yeji söyledi, bir ikizin olduğunu bilmiyordum. Üzgünüm, Adı Hyun-su değil mi?"
Sevgili kız kardeşim Yeji, amına koyayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
imkansız ―Hyunlix [Düzenleniyor]
Aléatoire[Tamamlandı][Angst] "Tanrı beni bir hastalıkla cezalandırırken nasıl huzurlu bir şekilde aşk hayatı yaşayabilirdim ki."