35³⁵

498 44 10
                                    


song; good girl - thirsty

       "Lan dümbük, yemek hazır hadi gel! Hyunjin'e seslenmiş olmalarına rağmen yine de bir cevap alamamışlardı. Minho, derin bir iç çekti ve sinirle "Önemli bir şey konuşacağız gel şuraya!" diye bağırdı gür çıkan sesiyle. Kısa bir sessizliğin ardından açılan kapı ve içeri giren Hyunjin ile beraber tüm gözler orada toplanmıştı. Dağınık saçları, ağlamaktan ve yeni uyandığından dolayı şişik olan gözleri ve onunla beraber de şişmiş olan dudağı ile melek misali karşılarında duruyordu adeta.

       Hızla adımlarını mutfak masasına doğru yönlendirdi. Bulduğu ilk boş sandalyeye sert bir şekilde oturdu ve çatalı yardımıyla bir adet zeytin aldı. Çatalını dolgun dudaklarının arasına götürürken ortamdaki sessizliği bozan Jisung ile bir anda bakışlarını onun hareket eden dudaklarında kilitledi.

"Biz düşündük ve şöyle bir plan bulduk.."

_____________

       "Bunu asla kabul etmeyeceğimi biliyorsunuz! Böyle saçma bir teklifte bulunmanız bile mantık dışı!" diye haykırdı sadece beşinin olduğu mutfakta. Böyle bir soruyu kendisine sormalarını bırak düşünmeleri bile mantıksız ve saçmaydı. Ancak onun aksine hepsi bu planın işe yarayacağı konusunda hemfikirdi, Hyunjin hariç.

"Hyunjin, bak biliyorum sana saçma geliyor-"

"Hayır dedim, bitti."

       Hızla oturduğu sandalyeden kalktı, herkese son bir kez baktıktan sonra kapıya doğru ilerledi. "Felix asla dönmez o zaman!" Seungmin'in arkasından söylediği cümle ile bir sonraki adımını havada bıraktı. "Onu alacağım, hafızasını kaybetmeden." dedi arkasını dönmeden. Yapacaktı, alacaktı onu.

________________

Bilinmeyen Numara & Felix

Bilinmeyen Numara
Selam

Felix
Siz kimsiniz?
telefon numaramı nereden buldunuz?

"Siktir ne diyeceğim.."

Bilinmeyen Numara yazıyor..
Bilinmeyen Numara çevrimiçi

Bilinmeyen Numara yazıyor..
Bilinmeyen Numara çevrimiçi

Felix
Sadece kim olduğunuzu ve
telefon numaramı nereden bulduğunuzu sormuştum

"Bu o kadar da kolay değil!"

Bilinmeyen Numara
Yang Yeji
adım Yang Yeji
Eun Hee'nin arkadaşıyım

Felix
Tanıştığıma memnun oldum
ancak hala telefon numaramı nereden bulduğunuzu bilmiyorum

Bilinmeyen Numara
Eun Hee vermişti numaranı

Felix
anladım
ah keşke numaramı herkese vermese

Bilinmeyen Numara
Kusura bakma jksbhxkausjx

Felix
sorun değil aşojxao

Bilinmeyen Numara, Yeji olarak değiştirildi

Felix
E nasılsın?

Yeji
İyiyim
ya sen?

Felix
iyi gibiyim

Yeji
Gibi mi? bir sorun mu var?

Felix
kafamı karıştıran bazı şeyler var şu sıralar ondan

imkansız ―Hyunlix [Düzenleniyor]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin