34³⁴

498 47 1
                                    


song; creedence clearwarer revival - fortunate son

Felix
Minho, orada mısın?
Ah kimseye ulaşamıyorum çıldıracağım
sana anlatacağım o kadar çok şey var ki..

       "Yazan kişi Felix, eminsiniz değil mi?" bir kez daha sordu sorusunu. Hala inanamıyordu gerçek olduğuna. Ona ulaşamayacağını düşünürken kendisi ulaşmıştı onlara ki bu muazzam bir şeydi. Kalbinin atış sesleri çınlıyordu kulağında. Ardındansa aklına Eun Hee'yi ve Minho'yu asla unutmadığı geldi ve eli ile alnına vurdu, bunu nasıl unutabilirdi. Mesajın sadece Eun Hee'ye atıldığı düşünülürken yavaş yavaş bildirim zilleri çalan 3 kişide birleşti gözler. Hepsi ceplerinde veya ellerinde bulunan telefonlarına baktılar, bir mesaj gelmişti. Hepsine Felix'ten bir mesaj gelmişti. Kimse bunu beklemiyordu. Hyunjin'de heyecanla telefonunu eline aldı ve mesaj gelip gelmediğine baktı ancak hiç bir bildirim yoktu. Karşılaştığı boş bildirim paneli ile yüzü düşmüştü ancak moodunu bununla bozmak yerine gelen mesajlara odaklandı.

       Aralarında geçen uzun diyaloğun ve tartışmanın ardından Felix'ten, Eun Hee'ye gelen mesaja yanıt vermeye karar verdiler.

Felix & Eun Hee

Felix
Eun Hee sensin değil mi?
hiç kimse cevap vermiyor
of, Minho'da görüldü attı

Eun Hee
Felix?

Felix
Tanrıya şükür Eun Hee
Sonunda mesajlarıma baktın

Eun Hee
ah üzgünüm
bir şeyle meşguldüm

Felix
Anladım
kolay gelsin
diğerini çok özledim kaç gündür yüzünüzü de görmüyorum, okula da gidemiyorum.

Eun Hee
diğerleri derken?

Felix
Sen, Minho, Seungmin ve Jisung
başka kim olacak

Eun Hee
Hyunjin?

Felix
Hyunjin kim?

Eun Hee yazıyor..

Felix
bir saniye
şu beni takip eden çocuk mu?!
Onu napıcam be!

Eun Hee
Felix o senin sevgilin
biliyorsun değil mi?

Felix
JinJin'in adı ne zamandan beri Hyunjin?

Eun Hee
JinJin ile ayrıldın sen Felix
o seni aldattı
2-3 senedir Hyunjin ile çıkıyorsun

Felix
dalga geçme benimle Eun Hee

Eun Hee
dalga geçmiyorum
ciddiyim Felix

Felixbu ne be?!Eun Heeben cidden hatırlamıyorumbenim sevgilim JinJinbu konu burada kapansın lütfen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Felix
bu ne be?!
Eun Hee
ben cidden hatırlamıyorum
benim sevgilim JinJin
bu konu burada kapansın lütfen

Eun Hee
Felix ama 

Eun Hee yazıyor..

Felix
lütfen

Eun Heepeki

Felix çevrimdışı
Eun Hee çevrimdışı

       Geriye doğru bir kaç adam sendeledi ardındansa kendine gelince ortada öylece zınk diye durdu. Beyni tamamen iflas etmiş, kalbi ise bir kez daha parçalanmıştı. Felix'in yazdığı her bir mesajda daha çok parçalandığını hissedebiliyordu. Acıyordu, canı hiç olmadığı kadar çok yanıyordu. 

       Kendini ağlamamak için zor tutarken tüm gözler onun üstündeydi. Herkes tek tek bütün hareketlerini izliyorlardı. O ise umursamadasn devam ediyordu o sıra yaptığı işe. Telefonun ekranını usulca açtı ve her hangi bir oyuna girip oynamaya başladı. Ne beyni ne de kalbi yerindeydi şu an. Ne düşünürse düşünsün asla sağlıklı bir sonuca varmayacağını bildiği sadece telefonu ile oynamaya devam etti.

"Sikecek bizi dimi kendine gelince?" Hyunjin yanlarından ayrılınca sessizce konuştu Seungmin.

"Hem de çok fena." diye karşılık verdi Eun Hee.

"Of"



imkansız ―Hyunlix [Düzenleniyor]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin