~47~

497 54 10
                                    

         "Hyunjin! Küfür etme!" Şaşkınlıktan yanlışlıkla ağzından küfür çıkmıştı. Evet, Felix küfür ederdi ama insanlar içinde bağırarak küfür etmez, hatta bundan nefret ederdi.

          "Felix sen ciddi misin?" Şaşkınlıkla sordu soruyu. Cevap olaraksa sadece "evet" kelimesinin aldı. Hyunjin, ne diyeceğini bilmiyordu. Ne yani bir kaç günde mi ona aşık olmuştu? Bu imkansız, diye geçirdi içinden.

         "Hyunjin...sana bir şey itiraf edeceğim." Meraklı gözler ile diğer oğlana baktı. Yutkundu ve konuştu "ben... açım" Ciddi misin sen? Diye geçirdi içinden. Gülümsedi ve tamam dedi.

...

         "Buranın yemekleri mükemmel." yemek yiyen bir yandan da yemeği övmeden duramayan lixi izliyordu. Çok komik duruyordu. Elbette tatlıda duruyordu. "Bence de çok güzel" kırk defa tekrarladığı cümleyi bir daha tekrarladı. "Sen niye yemiyorsun?" gelen soru ile bir tabağına bir de Felix'e baktı, "Bilmem" dedi. "Ne demek bilmem?! Sanki her ay Japonya'ya geliyorsun!" diye çıkıştı ama beklemediği bir tepki aldı, bir kahkaha. "Niye gülüyorsun?!" dedi sahte bir sertlikle,

         "Neden gülüyorum biliyor musun? Çünkü sen çok tatlı,sevimli,güzel,yakışıklı,minnoş,minik elli,biraz sakar,birazda salak,mutlu,neşeli,güneş gibi,heyecanlı,cana yakın,kalbimi kapan, güzelliği ile beni büyüleyen, şakaları ile beni güldüren bir kişi olduğun için gülüyorum. Artık anladın mı?"

          "A-Anladım" dedi zorlukla. Beklemediği bir tepki almıştı. "Güzel" dedi ve yemeğe başladı önündeki adam. Bir süre sessizce Hyunjin'i izledikten sonra o da yemeğe başladı.

...

           "Hyunjin..." Bir hevesle başladı konuşmaya, devamı gelememişti ama. Meraklı gözler ile küçüğe baktı ama o göz göze gelmekten bile korkuyordu. " Efendim Felix?" Dedi. Cevap yoktu. Tekrar seslendi ama yine cevap yoktu. En sonunda önünde duran küçük çocuğun kollarından tutup kendine doğru döndürdü. "Efendim, Felix?!" Diye tekrarladı. Diğeri ise sadece yutkunmak ile yetindi.

           "Fel-" tam söze başlayacakken diğeri sözünü kesti "Hatırlıyorum!" dedi aniden. "Unuttuğum anıları hatırlıyorum!" Diye ekledi.

imkansız ―Hyunlix [Düzenleniyor]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin