4⁴

1.6K 124 21
                                    


song; kate gill - ken & barbie 

         Tüm gün boyunca Felix ile beraber dışarıdaydık dün. Lunaparka gittik, kütüphanede çalıştık ardından da bir restorana gidip akşam yemeği yemiştik. Daha sonra ise onu evine bırakmıştım.

         Dürüst olacağım; Böyle neşeli, eğlenceli ve komik birisi olmasını cidden beklemiyordum. Oysa o her zaman öyleymiş, sadece belli etmiyormuş.

          Felix'i bırakıp kendi evime geçmiştim. Yorulduğum için direk uyumuştum. Sabah kalktığımda ise ilk iş olarak Seungmin ile Jisung'un yanına gitmekti, Jisung'un evinde toplanacaktık.

Yazar

          Çalan kapı ile Jisung, Seungmin'e, Seungmin ise Jisung'a bakmıştı. "Misafir olan benim salak. Kalk kendin aç kapını." dedi Seungmin, bir yandan da Jisung'u ayağa kalkması için itiyordu.

           "İyi tamam be!" dedi ve tekrar çalan kapıya doğru yöneldi. İlk başta kapının deliğinden baktı ve Seungmin'e "Hyunjin gelmiş!" diye bağırdı. İçerden gelen mırıltılar ile beraber kapıyı açtı.

           "Günaydın, gereksiz nefes alan bitki dostlarım." dedi ve davet edilmeyi beklemeden içeri girdi. "İnan bana birazdan cidden nefes alamayacaksın." diye çıkıştı Jisung, sinirli bir şekilde.

             "Niye ya ben ne yaptım?" dedi salonun tekli koltuğuna otururken. "İnan bana yeni uyanmış olmasaydım sana öyle güzel bir şekilde anlatırdım ki...ama malum yeni uyandım." dedi Jisung "Şanslısın" kısık bir şekilde ekledi cümlesine. 

"Sen neredeydin bakayım? İlk onu söyle sen"

"Nerede olacak Felix ile gezmişlerdir"

"Doğru tespit." dedi Hyunjin, Jisung'un dediğine.

"Yenge? OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO" diye bağırmaya başlamıştı Jisung.

"Ciddi misin?"

"Hayır be!"

"Yalancı" diye çıkıştı Jisung.

"Ciddiyim!" dedi Hyunjin, gerçekten de öyleydi ya.

"Yav he he" dedi Seungmin, yüzünde hafif bir sırıtma oluşmuştu.

         "Sizden bir hayır gelmez!" dedi Hyunjin ve yere bıraktığı çantasını tekrar sırtına aldı. "Nereye?" dedi Seungmin arkasından "Gitmeyi unuttuğunuz okula gideceğim" dedi ve evden çıktı.

         "Doğru ya lan okulu unuttuk!" dedi Jisung hemen. Seungmin ise sadece gülümsüyordu. "Niye gülüyorsun lan?!" dedi. "Saat daha 08.10 ders 09.00'da başlıyor." dedi. Sona doğru gülümsemesi büyümüştü. İkisi de aynı anda "YENGEEEEEEEEEE" diye bağırmıştı. 

____________________

Yenge ;)

OKJBDHSJKLPSLXKCN ulan

Bu arada medyaya düşmeyen de ne bileyim yaw

Neyse 

Sizi seviyorum 

Muck muck

____________________




imkansız ―Hyunlix [Düzenleniyor]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin