6⁶

1.3K 106 33
                                    


song; sufjan stevens - mystery of love

        Başım ağrımaya başlamıştı. Bilmek istiyordum, her şeyi. Kafamı ellerimin arasından kaldırdım ve etrafa baktım, hala kimse yoktu. Bende bunu fırsat bilerek başımı sıraya koydum. Bu iğrenç duygudan kurtulmak adını gözlerimi kapadım ve uykuya daldım

___________

       "Neden çağırdın beni? Zaten eve beraber gidecektik." dedi Eun Hee, bana anlamsız bakışlar atarken. "Dayanamadım, başım ağrımaya başladı. Biliyorsun ben tek başıma bazı şeylerin üstesinden gelemiyorum." dedim, kısık ve kırılgan bir sesle. "Anlat artık Felix. Belli ki içinde uzun bir süredir tutmuşsun. Hem öğle arasında olmamız zamanımızın kısıtlı olmadı anlamına gelmiyor." dedi. Haklıydı, zamanımız kısıtlıydı ama anlatacak cesaret yoktu bende.

       "Hadi" dedi, beni cesaretlendirir gibi. Derin bir iç çektim ve bulunduğumuz yeri bir gözden geçirdim. Boştu, oysaki öğle teneffüsündeydik.

         "Uzun zamandır bunu düşünüyorum. Belki de sandığından daha uzun zamandır." dedi. Dediğim üzere bana 'ne zamandan beri?' der gibi baktı başladı. "Bir buçuk iki yıldır." dedim, kırık bir gülümsemeyle. "Neden hiç söylemedin?!" diyerek çıkıştı hemen. "Boş ver." dedim, aynı surat ifadesiyle.

         "Tamam! Tekte söyleyeceğim." dedim ve derin bir nefes aldım. "Ben biseksüelim...Tamam biliyorum senin için çok farklı bir durum üzg-" eli ile elimi tuttu ve bana baktı. "Felix..." dedi, nazik ve hafif bir sesle. Adımı duymam ile yere eğik olan kafamı kaldırdım ve Eun Hee'ye baktım.

         "Özür dileme! Asla böyle bir şey yapma. Senin bir suçun yok, asla da olmayacak bu konuda. Kimi seversen sev, ister erkek ister kız, ben seni her halükarda seveceğim Hyung. Bunu sakın unutma." dedi, o nazik ve yumuşak sesiyle. 

          "Peki ya Minho? O da mı senin gibi düşünüyor?" dedim. Bu sefer elini çekti ve bir adım geriye çekildi. "Eminim ki o da benim gibi düşünüyordur." dedi, gülümseyerek.

         "Neyse sen onu geçte, kim düşündürdü bunu sana? ;)" yine o çapkın gülüşü yerini bulmuştu. Gülmeye başladım. O ise hala benden cevap bekliyordu. "Kim lan?!" dedi sesini yükselterek.

Gerçekten, kim gün yüzüne çıkarmıştı bu düşünceyi tam olarak?

____________________

AcAbA kİm Aq yA

aNlAyAn VaR mI????????????


imkansız ―Hyunlix [Düzenleniyor]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin