9⁹

1.1K 101 22
                                    


song; son feci bisiklet - bikinisinde astronomi

Felix 

         Aşk ne demek? Günlerce onu düşünmeden duramamak mı? Onun yanında birsini görünce kalbinin bir toz bulutundan farksız olması mı? Yoksa onun için her şeyi yapmak mıdır? Gerçekten de aşk nedir? Neye benzerdi?

         Peki ya aşık olmak iyi bir şey mi? Sonuçta kavgalar edeceksiniz, bağıracaksınız beki de aldatılacaksınız. Elbette güzel anılarınız olacak o kişiyle ama hangi taraf baskın gelecek? İyi anılar mı kötü anılar mı?

          Aşık olmaktan kaçmak sizi korkak mı yapardı? Peki ya ben korkak mıydım? 

Evet, ben korkaktım

         Korkuyordum, ona delicesine bağlanmaktan. İmkansız olan bir aşkı daha da alevlendirmekten. Onsuz bir gün bile geçirememekten. Onu her gördüğümde kalp krizinden gidecek gibi olmaktan.

          Cevapsız sorularımı düşünürken ıslak olan sweatimin koluna baktım. Niye ıslaktı peki? Neden ağlamıştım? Aşık mı olmuştum? sorularımdan kurtulmak adına başımı sağa sola salladım ve karşımda duran kırık beyaz rengindeki duvara baktım. Hiç bir şey düşünmüyordum, bir şey de yapmıyordum. Öylece bakıyordum duvara.

         Aklıma JinJin geldi. "Şerefsiz" dedim, kimsenin duyamayacağı bir sesle. Aldatmıştı beni, aldatmış daha doğrusu. İlk aşkımdı. Ne diyebilirim ki, iyi kötü güzel zamanlardı. Tabii şu an onun yüzün görsem neler neler derdim hiç bilmiyorum. 

          Çalan zil sesi ile gözlerimi ıslak kıyafetime tekrar sildim ve çantamdan kitapları çıkardım. Ne yapabilirdim ki, yine devam ediyordu maskelerle dolu bu hayat. 

__________________

Bahsettiğim JinJin, Astro'da ki JinJin değil

imkansız ―Hyunlix [Düzenleniyor]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin