11¹¹

1.1K 98 47
                                    


song; can ozan & damla eker - öyle kolay aşık olmam

Felix

        Yavaşça etrafa baktım, herkes bahçeye çıkmıştım. Usulca yerimden kalktım ve kapıdan dışarı çıktım. Koridor tıklım tıklımdı. Pekte şaşırdığım söylenemezdi. 

        Etrafa bakarak koridorda yürümeye başladım. İyi, güzel, hoş yürüyordum. Ta ki o lanet yüzü görene kadar.

Lee JinJin

        Tam karşımda bana doğru ilerliyordu. Aynı fotoğraflarda ki gibiyi. Adımlarımı hızlandırdım ve ondan kaçmayı denedim, bileğim de hissettiğim ele kadar.

        "Felix bekle." dedi, lanet sesi ile. Yavaşça arkamı döndüm ve elimi sert bir şekilde çektim. "Bana dokunmana izin verdiğimi hatırlamıyorum." dedim sinirli bir şekilde. "Pardon." dedi, kısık bir sesle.

         "Felix konuşabilir miyiz?" yere eğik olan başını kaldırdı ve bana baktı. Hayır, yalandan bile üzgün olmayı beceremiyordu. "Hayır." dedim, net bir şekilde ve yürümeye yeltendim ama yine bileğimde hissettiğim el ile durdum ve tekrar arkamı döndüm. Yaptığı şeyi fark edince hemen elini çekti ve bana baktı. "Lütfen..." dedi, nazik bir şekilde. "Tamam." dedim ve nefesimi sert bir şekilde bıraktım.

"Ben...üzgünüm. O gün beni çok yanlış anladın."

         "İki insanın, pardon ÜÇ insanın çıplak bir şekilde yatağımızın üstünde yatmasını görmem ve olayı beni aldatmana yormam sence nasıl bir yanlış anlama olabilir?" kesik kesik hatırlıyordum her şeyi. Biraz Minho'nun anlattıkları birazda Eun Hee'nin. Bir de benim hatıralarım ile böyle boktan bir anı oluşuyordu.

"Ben..." dedi ve kaldı öylece. Ne diyebilirdi ki zaten bunun üstüne?!

"Yeni bir sayfa açalım. Eski anıları unutalım, küçüktüm o zamanlar." dedi. Ne kadar da yüzsüz bir herifsin be JinJin.

"Hayır" dedim aynı netlikle. "Küçük olman umurumda bile değil." diye de ekledim.

"Felix.. bak sende yalnızsın bende yalnızım. İkimizin de olduğumuz yeni bir sayfa aça-" 

"Felix." omzumda hissettiğim kol ile kolun sahibine baktım, Hyunjin'di. 

"Bu da kim?!" dedi JinJin, sinirli bir şekilde.

"Sevgilisiyim ve sen ne sikim anlatıyorsun? Yeni sayfa falan?" dedi Hyunjin. Tamam sakinim sakinim SAKİN FALAN DEĞİLİM LANET OLSUN 

"Ne?!?" dedi ve öylece kala kaldı.

"Hadi gidelim aşkım." dedi Hyunjin ve beni kendine daha da çekip yürümeye başladı, beni de sürüklemeye.

Ne oluyor lan?!

_____________

Çok fazla konu olarak değişiklik oldu

Ay çocuğumuz olayları falan pwıouhudıoqswpdko

of çok utanç verici

neyse 

Sizi seviyorum~

Muck -3-


imkansız ―Hyunlix [Düzenleniyor]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin