'Wakker worden, wakker worden, wakker worden! Het is tijd ommm, op te staan, op te staan, op te staan!'
Ik pak mijn mobiel en zet mijn wekker uit.
Nieuwe dag, nieuwe kansen! denk ik bij mezelf.
Ik haal mijn mobiel van de lader en gooi mijn dekens van me af.
Ik verwissel mijn pyjama voor een skinny jeans en een trui en borstel mijn haren.
Ik loop de trap af, naar de badkamer. Ik spuit deo en doe mascara op.
Dan loop ik naar beneden om te gaan eten.
-
Mijn goede moed is gelijk verdwenen, als ik mijn zusje en moeder ruzie hoor maken.
Ik open de deur naar de woonkamer en pak mijn tas in. Ik eet mijn ontbijt, drink een beker melk en loop weer naar boven.
Ik poets mijn tanden en doe elastiekjes in mijn mond, voor mijn beugel.
Ik hoor de bel en sprint de trap af. En zoals gewoonlijk ga ik door mijn enkel heen.
Ugh! FISH!
Ik open de deur en laat mijn bff binnen. Ik doe mijn schoenen en jas aan en pak mijn tas en sleutels.
Ik roep doei, maar ik krijg geen antwoord. Ik roep, naja schreeuw, dan dat ik naar school toe ga, en krijg nu wel antwoord.
'Doei, veel plezier!' Jep, de standaard woorden van mijn moeder, maar toch wil ik ze elke ochtend even horen.
Ik gooi de deur achter me reet dicht, zet mijn tas op mijn fietsrekje en fiets naar school.
-
Als ik thuis kom, pak ik wat eten en drinken en plof op de bank neer.
Ik bekijk mijn whatsapp en heb weer een appje van dat vreemde nummer.
JE LEEST
Onze Stalker ✔
Romance"He is the reason, That I met you" ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Proloog 23'11'14 Epiloog 31'12'14 - Alle rechten zijn van moi :)