HAPPY BDAY LOUIS AND MERRY CHRISTMAS ❤❤❤
-
'Happy new year!' roep ik als de klok 12 uur aangeeft. Ik spring op en geef iedereen 3 kussen op hun wangen. Sean pakt mijn hand vast en trekt me mee naar boven, het balkon op.
'Wat gaan we hier doen Sean?' Ik kijk hem raar aan. 'Kijk nou maar gewoon,' zijn zijn enige woorden. Hij slaat zijn armen van vanachter om me heen en legt zijn hoofd op mijn schouder.
Ik kijk naar de lucht en zie allemaal vuurwerk. Roze, blauwe, rode, gele en gouden pijlen vliegen de lucht in. Ook hoor ik allemaal knallen.
We staan tien minuutjes te kijken als er ineens heel veel pijlen naast elkaar worden afgeschoten. Ik volg ze met mijn ogen tot in de lucht en ze vormen een tekst.
Sara I love you ❤
Ik blijf ernaar kijken totdat het helemaal vervaagt is en draai me dan om. 'Heb jij dit allemaal geregelt?' vraag ik vol verbazing. 'Met een beetje hulp.' Er vormt een glimlach op mijn gezicht en ik kus hem. 'Dankjewel schatje.'
•
'Sean, Sara, komen jullie nog vuurwerk afsteken?' Ik zucht diep als ik mijn moeder hoor roepen en wring me los uit Sean's greep.
'Baby, nog heel even,' jammert Sean en ik grijns. Ik ren snel het balkon af naar binnen en struikel over een schoen. Ik rol van de trap af en knal met een klap op de grond.
Ik zie Sean de trap af komen rennen en Paul trekt met een ruk de deur open. Ze komen allebei op me afgerent en tillen me op. Ik zie wat vlekken voor mijn ogen en sluit mijn ogen.
Ik voel dat ik op iets zachts word neergelegt en krijg iets nats op mijn hoofd. Mijn hoofd wordt opgetilt en even later weer neergelegt. Ik lig nu hoger met mijn hoofd en de vlekken verdwijnen langzamerhand.
'Sara, wordt wakker baby.'
'Meisje van me.'
'Doe het voor mij.'
'Je kan het.'
Ik gebruik al mijn kracht en versla de zwarte vlekken. Ik open mijn ogen met de laatste kracht die ik heb en kijk naar het mooiste gezicht van de hele wereld.
'Het is je gelukt!' roept Sean blij. Hij plant een kus op mijn mond en wrijft over mijn wang.
•
'Saar, wil jij ook een pijl afsteken?' Ik knik en loop naar Sean toe. We zetten de pijl in een glazen fles met zand erin en steken het lont aan. We rennen een paar meter naar achter en wachten hand in hand af.
Als het lont is afgebrandt, gaat de pijl omhoog en knalt hij uit elkaar. Er komen allemaal kleuren uit, rood, blauw, zilver, goud, oranje, groen en geel.
'Happy new year!' hoor ik iemand naast me roepen. Ik kijk opzij en zie de jongen van de bios staan. Hij loopt naar me toe en geeft 3 zoenen op mijn wangen. Hij geeft Sean een box-ding en loopt dan verder. Ik ren achter hem aan en houd hem tegen.
'Ben jij Peeta?' Hij knikt en pakt dan mijn beiden handen vast. 'Past alsjeblieft heel goed op je zusje.' Ik knik. Hij laat mijn handen los en loopt verder.
Ik loop terug naar Sean en leg uit wat er net is gebeurd. Hij knikt en we lopen samen naar binnen. We drinken met zijn allen nog wat champagne en gaan dan slapen.
•
'Saar, kan jij slapen?' vraagt Sean met een slaapstem. Ik schud mijn hoofd en draai me om naar Sean.
'Ik ben bang Sean, bang voor wat er gaat komen,' zeg ik met een trillende stem. Sean slaat zijn armen om me heen. 'Het komt goed babe, echt!'
Maar dat had hij beter niet kunnen zeggen
-
Guys,
Ik doe mee aan "wattpad games the hunger games" van 'supermandyy'
Je kan in haar boek lezen wat er gebeurt en wie er uit gaan.
In mijn boek "wattpad games the hunger games opdrachten" kan je mijn opdrachten lezen.
Dag x
JE LEEST
Onze Stalker ✔
Romance"He is the reason, That I met you" ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Proloog 23'11'14 Epiloog 31'12'14 - Alle rechten zijn van moi :)