- zeventien

270 25 6
                                    

Die avond, die zo gezellig begon, is afgelopen in een hel.

De moeder van Sean en Pim, genaamd Cootje, wilt Paul terug, maar Paul wilt dat niet.

Cootje heeft Paul geslagen en Pim, Sean en ik hebben dat gezien.

Cootje is naar binnen gelopen en heeft zichzelf opgesloten in de badkamer.

Paul had mijn moeder gebeld en die kwam ons ophalen.

-

En hier zitten Sean, Pim en ik dan in onze pyjama's in mijn bed. Het is inmiddels al ochtend en mijn moeder en zusje maken ontbijt. Naja, mijn zusje zeer waarschijnlijk alleen voor Pim en mijn moeder voor Sean en mij.

Ik kijk al voor de triljoenste keer naar de beer met een hartje op zijn buik en ken de tekst op zijn buik inmiddels uit mijn hoofd.

'I wish I was a teddy bear that lay upon your bed.
So everytime you cuddled it,
You cuddle me instead'

-

'Saar, denk jij dat het goedkomt?' hoor ik Pim vragen. Ik kijk hem aan en wrijf over zijn hoofd, waardoor zijn warrige haren nog meer in de war gaan.

'Tuurlijk komt het goed,' zeg ik geruststellend, maar zo zeker ben ik daar niet van.

'ETEN!!' roept mijn zusje hard. Pim springt gelijk op en rent snel de trap af naar beneden. Het lijkt wel alsof hij door te eten al zijn problemen even wegdenkt.

Sean,' zeg ik, terwijl ik hem tegen houd. Hij kijkt mijn kant op.

'Hoe heeft jou moeder zo'n knap kind op aarde kunnen zetten?'

'Gewoon neuken,' zegt hij heel serieus. Ik trek hem in mijn armen.

'Sorry babe, maar ik zit niet lekker in mijn vel.' Ik geef hem een kusje, pak  zijn hand en we lopen samen naar beneden.

Ik ruik PANNENKOEKENN!!

Ik vlieg mijn moeder om haar nek en geef een kus op haar wang.

'Dankjewel, dankjewel, dankjewel,' zeg ik tegen god en ik bid even met mijn handen.

'Onthoud dat ik alleen maar pannenkoeken heb gebakken, omdat we gasten hebben.' Ik geef mezelf een facepalm en schuif dan aan. Ik pak 2 pannenkoeken en strooi er flink wat suiker overheen. Ik rol ze op en neem een hap.

'Mmmm lekker!' zeg ik met mijn mond vol en de poedersuiker vliegt in het rond.

'Sara, waar zijn je manieren?' Oei, mijn moeder klinkt niet heel vrolijk.

De rest van het ontbijt ben ik stil en eet normaal.

-

'Sara, ruim jij de tafel af? Je zusje heeft de tafel gedekt.'

'Moet dat echt?' vraag ik zeurderig.

'Ik help je wel.' We staan op en Sean slaat op mijn kont.

'Let's go,' zeg ik en ik begin te zingen.

'Let's go to the beach each,
Let's go to the way'

Ik breng wat borden naar de keuken en haal dan mijn mobiel uit mijn kontzak. Ik zet een liedje op en open whatsapp.

Stalker - 1
One Direction babes - 79

Ik zing met het liedje mee en open ondertussen het berichtje van Stalker.

'Go with the flow'

Onze Stalker ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu