- vijftien

323 27 4
                                    

Superleuke, nieuwe cover.

Made by @SylwiaMalik :)

-

Sinds Sean bij mij in de klas zit, is school een pietsie minder saai geworden. En precies vandaag, op 5 december nog wel, was hij ziek.

Maar gelukkig heb ik de dag overleefd, doordat Amber illegaal naast me kwam zitten. Niemand had het gelukkig door.

-

'Amber, samen naar huis fietsen?' vraag ik als we samen naar de fietsenstalling lopen. Ze knikt en we pakken onze fietsen. We fietsen het schoolplein af, naar huis.

'Nou, ik zie je morgen wel weer! 10 voor 11 bij jou toch?' vraag ik nog even voor de zekerheid.

'Jepp! Toedelss!' reageert ze.

Ik zet mijn fiets in de tuin en loop naar binnen. Mijn zusje is ook al thuis en mijn moeder is altijd vrij op vrijdag, dus die is er ook.

Ik schenk cola in mijn glas en pak wat kruidnoten. Ik plof op de bank neer en pak mijn mobiel.

'Wanneer doen we de cavia's?' hoor ik mijn zusje aan mij vragen en ik kijk op.

'Hmm, om 3 uur?' Ze knikt als goedkeuring en loopt naar boven om mijn broertje uit bed te halen.

-

'Ja, de bak schoonmaken is jou klusje, want ik heb de rest al gedaan,' zegt mijn zusje met haar baby face eigenwijs. Oja tuurlijk, ik heb net afgewassen, alle dingen uit de kooi gehaald en nu moet ik ook nog de kooi gaan schoonmaken, omdat ik "nog niks gedaan" heb.

'Dit slaat helemaal nergens op! Ik ben degene die al heel veel gedaan heeft, jij niet! Zoek het uit!' roep ik en loop naar boven.

Ik haal mijn mobiel uit mijn zak en app Sean.

'Hoe gaat het met mijn knappe, zieke vriendje? X-jes moi'

Ik zet Night Changes op en begin mee te zingen. Ik pingel wat op mijn keybord en hoor dan het bekende geluidje. Ik pak mijn mobiel en open het appje.

'Niet zo goed babe :( I need a hug :) xxx'

Ik glimlach bij het lezen van de tekst.

'Zal de knuffelbeer dan even langskomen om jou een dikke knuffel te geven? ;) xx'

Ik krijg gelijk antwoord terug.

'Jaaa! Xx'

Ik leg mijn keybord weg en doe mijn oortjes in. Ik loop naar beneden, trek mijn jas en schoenen aan en loop de deur uit. Ik stap op mijn fiets en rijd richting Sean's huis.

-

'Hey babe,' zegt Sean als ik zijn kamer binnen kom lopen.

'Hey schat,' reageer ik.

'I need a hug from my girlfriend,' zegt hij met een bloosje op zijn gezicht. Ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel.

* flashback *

Ik hoor de bel en loop naar beneden. Ik open de deur en zie Sean staan in een broek met een bloesje erop.

'Haai babe,' zegt hij en hij pakt mijn hand.

'Doei mam!' roep ik nog, maar ze hoort het niet.

'You look nice babe,' fluistert Sean in mijn oor. Ik begin te blozen en zeg dat hij er ook mooi uitziet.

-

Als we een stukje gefietst hebben, naja Sean fietste en ik zat bij hem achterop, komen we aan bij een schattig restaurantje.

Sean zet zijn fiets op slot en we lopen hand in hand naar binnen.

'Een tafel voor twee graag,' hoor ik Sean zeggen en ik kijk om me heen. Er zitten wat oude stellen en een stelletje met een kindje rond de drie.

-

We hebben net ons desert op en Sean loopt naar de kassa om te betalen. Hij komt terug met onze jassen en ik trek hem aan. We zeggen gedag tegen het personeel en lopen dan hand in hand naar buiten.

We fietsen weer een stukje en komen bij een parkje aan met een vijver in het midden. Het is leuk verlicht met sweervolle lampjes in de bomen en struiken.

We lopen naar een bankje toe en gaan erop zitten. Sean slaat zijn arm om me heen en ik leg mijn hoofd op zijn schouder.

Ik doemel een beetje weg en denk aan ingewikkelde dingen, waar ik helemaal niet overna moet denken.

'Saar, ik wil je wat vragen,' zegt Sean.

Oh god, wat wilt hij vragen?!

Ik kijk hem aan en hij pakt mijn handen vast.

'Lieve Sara, wil je mijn vriendin zijn?' vraagt hij en kijkt hoopvol in mijn ogen. Ik ben even in trans en laat het even tot me doorkomen.

Ik knik.

'Tuurlijk, my boyfriend.' zeg ik met een glimlach en hij kust me.

De kus is bijzonder.

Het is onze eerste kus als in een relatie.

* flashback *

'En hoe ging het op school?'

'Oh, wel goed hoor,' zeg ik afwezig.

'Babe, is er wat?' vraagt hij bezorgd.

'Uhm, ja eigenlijk wel. Maar het is niet zo erg hoor,' zeg ik snel.

'Je weet dat je me alles kan vertellen, he!' Ik kijk diep in zijn ogen en zie dat hij bezorgt is. Hij is zo lief voor me!

Ik slik en de tranen springen in mijn ogen als ik aan vanmiddag denk.

Sean trekt me in een knuffel en fluistert lieve woordjes in mijn oor.

'Vertel maar lieverd,'

'Had je weer ruzie?' vraagt hij als ik niet reageer. Ik knik en barst in tranen uit.

'Awh schatje toch!' Hij geeft allemaal kusjes op mijn hoofd en wrijft over mijn rug heen.

'Sorry, ik moet me niet zo aanstellen,' zeg ik en veeg mijn tranen weg.

'Sara, kijk me eens aan,' zegt Sean streng en ik kijk hem aan. 'Je stelt je niet aan, begrepen?'

Ik knik en geef dan een kus op zijn mond.

-

'Sara, je moeder belt,' hoor ik Paul van beneden roepen.

'Shit!'

'Ga maar Saar, maar niet boos worden he. Probeer rustig te blijven,' Hij geeft me een kus en ik sta op om vervolgens naar beneden te lopen.

-

Vanavond pakjesavond vieren :)

&

Lekker weekend :)

Onze Stalker ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu