'Saar' 'Sara!' 'Hallowaaa, aarde aan mijn meisje!' 'WAKKER WORDEN!!'
Ik word door elkaar geschud en hoor geschreeuw in mijn oor. Ik rek me uit en wrijf in mijn ogen. Ik open mijn ogen en zie Sean voor me.
'Hehe, je bent wakker!' zegt hij met een grijns.
'Moest dat nou?' zeg ik hoofdschuddend.
'We gaan brunchen bij je opa en oma.'
'Huh, gaan jullie ook mee?' vraag ik verbaasd.
'Jup.'
'Maar waarom?' vraag ik gapend.
'Niet blij dat ik meega?' vraagt Sean sip.
'Tuurlijk wel! Sean, I love you!' zeg ik, waarna ik een kus op zijn mond druk.
'Awhh, hou ook van jou Saartje!' zegt hij en gaat op mijn bed zitten. 'Maaaarr de reden waarom ik meega isss, our parents are in loveee!' roept Sean blij.
'OMG THAT'S AWESOME!' gil ik. Ik hoor voetstappen en een paar tellen later staat mijn moeder en Paul in mijn kamer.
'Wat is er hier aan de hand?' vraagt Paul buiten adem.
'GEFELICITEERD!' roep ik. Ik spring uit bed, ren naar ze toe en trek ze in een knuffel.
'Huh, waarmee?' vraagt mijn moeder verbaasd.
'Met jullie relatie, duuuh!' Sean barst in lachen uit en ik kijk hem raar aan.
'Uhm, sinds wanneer luister jij ons af?' vraagt Paul.
'Ik luister jullie niet af? Sean zei dat jullie een relatie hadden.'
'Heb jij ons dan afgeluisterd Sean?' vraagt Paul aan zijn zoon. Sean schud zijn hoofd.
'Ik zei het als grapje tegen Sara,' zegt hij en hij wrijft over mijn hoofd heen, waardoor mijn haren nog meer door de war gaan dan als het al was.
'Oh nou, bij deze, we zijn verliefd op elkaar en hebben een relatie.' Paul trekt mijn moeder naar hem toe en kust haar.
'Of in jullie woorden "verkering",' zegt mijn moeder als ze de kus beëindigt.
Ik vlieg ze om de hals en geef ze allebei een zoen op de wang.
'Gefeliciteerd mam en Paul,' zeg ik met een glimlach en ga dan weer bij Sean staan. Hij staart voor zich uit en lijkt wel van de aarde.
'Uhm, willen jullie ons even alleen laten?' vraagt Paul aan mijn moeder en mij.
'Tuurlijk!' zeggen we en we lopen naar beneden toe.
'Thee?'
'Lekker mam!' zeg ik enthousiast.
*tjierp tjierp*
Ik pak mijn mobiel en open het appje.
Stalker 9:21
Wil je weten wie ik ben?
Tuurlijk wil ik weten wie je bent sukkel.
Ik 9:22
Nou, vertell!
'Hier is je thee Saar,' hoor ik mijn moeder zeggen terwijl ze naast me op de bank ploft. Ik stop mijn mobiel weg en pak mijn kop thee van de tafel.
'Vertel, hoe heeft Paul je gevraagd?'
'Nou kijk, we waren..' begint mijn moeder als Paul ineens naast de bank staat.
'Saar, Sean wilt garaag dat je naar hem toe komt,' zegt hij met een knipoog en ik sta op.
'Veel plezier saampjes he,' zeg ik met een knipoog tegen Paul en mijn moeder en loop dan snel naar boven.
Als ik bij mijn kamer aankom, zie ik Sean met rode ogen op bed liggen. Ik versnel mijn pas naar het bed en ga naast hem zitten. Ik sla mijn arm om hem heen en trek hem dichter tegen me aan.
'Wat is er mijn liefste?' vraag ik bezorgd.
'Ik heb nachtmerries over mijn moeder, soort van visioenen.' Hij stopt even. Ik knik dat hij kan verder gaan. 'Daarin zie ik dat ze jou moeder wat aan wil doen.' Ik slik even en het dringt tot me door. De tranen springen in mijn ogen. Voor ik het weet zit ik op Sean's schoot en aait hij over mijn rug heen.
'Wij gaan er persoonlijk voor gebeuren dat mijn vader en jou moeder niks overkomt,' zegt hij geruststellend. Ik knik en droog mijn tranen af.
'Ik moet je wat laten zien,' zeg ik terwijl ik mijn mobiel erbij pak. Ik open whatsapp en laat het gesprek lezen.
'Ik heb andere berichtjes gekregen.' Sean pakt zijn mobiel en opent het gesprek.
Stalker 8:21
Zorg ervoor dat je ouders veilig zijn
Sean 8:22
Hoe bedoel je mijn ouders?
Stalker 8:23
Je visioenen kloppen
Sean 8:24
Nee, dat kan niet!
Stalker 8:26
Sorry, het is echt zo
Stalker 8:27
Maar ik ga jullie helpen
Sean 8:28
Hoe dan?
Stalker 8:30
Kom vanmiddag met Sara naar bioscoop 'cinema'
Sean 8:30
Hoelaat en waarom?
Stalker 8:31
Hoho, ik typ niet zo snel. Mijn arm zit in het gips.
Stalker 8:32
Koop twee kaartjes voor de film 'The hunger games Mockinjay part 1
Sean 8:33
Maar onze ouders dan?
Stalker 8:34
Ik zorg ervoor dat ze niks overkomt
Sean 8:35
Heel zeker?
Stalker 8:37
Heel zeker!
'Dus we moeten met zn tweeën naar Mockingjay, OMG OMG!' schreeuw ik in Sean's oor. Hij wrijft over zijn oor en ik geef er een kusje op.
'Sorry Seantje,' zeg ik grijnzend.
'Ik krijg je nog wel te pakken!' roept hij.
*tjierp tjierp*
'Ho stop!' roep ik en pak snel mijn mobiel terwijl Sean me optilt en op mijn buik op bed gooit. Hij gaat op mijn rug zitten en gebruikt mijn kont als trommel.
'Seaaaaann, kappen!' roep ik terwijl ik heel erg beweeg, maar hij blijft doorgaan.
'Sorry babe, maar dit zijn de gevolgen van mijn vriendinnetje zijn,' zegt hij en ik weet gewoon dat hij nu aan het grijnzen is.
Ik kijk op mijn mobiel en tik Sean aan. Hij draait zich om en kijkt ook mee op mijn mobiel.
Stalker 9:43
Koop een grote bak zoute popcorn en twee flesjes cola
JE LEEST
Onze Stalker ✔
Romantik"He is the reason, That I met you" ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Proloog 23'11'14 Epiloog 31'12'14 - Alle rechten zijn van moi :)