Er zijn alweer een dag verstreken sinds ik dat ene appje van dat vreemde nummer heb gekregen.
In dat appje stond;
'Als je eten kookt, moet je ervoor zorgen dat het niet overkookt'
Ik heb er lang over nagedacht en snap, denk ik eindelijk wat hij/zij ermee bedoelde.
Als mijn zusje boos is, moet ik ervoor zorgen dat ze niet nog bozer wordt.
Bij deze heb ik besloten om haar te negeren als ze boos is en oortjes in te doen.
-
Het is zondagavond en mijn zusje en ik zijn weer thuis.
Ik pak een hanger van de kapstok en mijn zusje pakt expres dezelfde.
Ik trek eraan en zie mijn zusje nep-onschuldig kijken.
'Wil je alsjeblieft de hanger loslaten?' vraag ik aan mijn zusje.
'Laat jij lekker los. Ik pak een hanger en dan pak jij hem ineens ook!' zegt ze al half-boos.
Ik duw de hanger naar haar toe en laat hem los.
'Zoek het ook maar lekker uit, rotkind!' roep ik en pak een andere hanger. Ik hang mijn jas op en loop de woonkamer in.
'Heey mam' zeg ik. Ze zegt hoi terug en vraagt wat er net gebeurde in de gang.
Ik leg het uit, maar midden in mijn uitleg komt mijn zusje binnen en begint haar kant te vertellen.
Ik haat het als mensen door me heen praten!
Ik rol met mijn ogen en plof op de bank neer.
Mijn moeder is nu alweer chago doordat mijn zusje en ik ruzie hebben om niks en mijn zusje is ook boos.
Mijn broertje komt aangelopen en er vormt gelijk een glimlach op mijn gezicht.
Hij maakt alles weer een beetje beter met zijn gebrekkige, mooie zinnetjes en zijn ondeugende glimlachje!
*tjierp tjierp*
Ik pak mijn mobiel en open het appje.
'Geniet van de leuke momenten en vergeet ze niet!'
JE LEEST
Onze Stalker ✔
Romance"He is the reason, That I met you" ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Proloog 23'11'14 Epiloog 31'12'14 - Alle rechten zijn van moi :)