Stalker 15:48
'Je had het wel gezellig op de gang he, met Sean?'
Ik begon te blozen bij de gedachte van vanmiddag. We hadden het wel gezellig, ja!
Maar ik word nu toch wel nieuwsgierig wie me de hele tijd berichtjes stuurt. Ik besluit te reageren.
Sara 15:50
'Hoe weet je dat ik met Sean op de gang zat?'
Ik zet muziek op en begin aan mijn huiswerk.
-
Na een uurtje ben ik klaar met wiskunde, duits en frans en pak ik mijn tas in voor morgen. Ik stop mijn agenda en etui erbij en rits hem dicht.
Net als ik mijn mobiel wil pakken, hoor ik de deurbel gaan.
Ik ren naar beneden en open de deur. Nog een beetje nahijgend, kijk ik wie er aan de deur staat. Juist ja, Sean.
'Gaat alles goed?' vraagt hij grinnikend. Ik knik nee en probeer mijn adem te controleren. Na een paar minuutjes adem ik gelukkig weer normaal en kijk ik Sean aan.
'Dus, wat kom je hier doen?'
'Ik dacht dat mevrouwtje wel wat gezelschap kon gebruiken,' zegt hij met een grijns en ik laat hem binnen.
'Kom verder in mijn mooie paradijsje,' zeg ik als we mijn kamer inlopen. Hij kijkt rond en gaat op mijn bed liggen.
'Zozo, mooi paradijsje voor een mooi prinsesje,'
Ik begin te blozen en zet mijn muziek wat zachter, want die stond nog aan op zijn allerhardst. Ik gooi mijn mobiel op mijn bed en ga ernaast zitten.
'Waarom ben je eigenlijk verhuisd?' vraag ik nieuwsgierig. Sean went zijn ogen af en kijkt de andere kant op.
Ik ga naast hem liggen en sla mijn arm om hem heen. De tranen staan in zijn ogen.
'Je hoeft het niet te vertellen hoor,' zeg ik lief en hij kijkt me aan.
'I-ik, mijn moeder en mijn vader zijn gescheiden en mijn broertje en ik wonen bij mijn vader, maar we moesten verhuizen. Dus nu wonen we hier,' zegt hij, terwijl hij zijn tranen wegslikt.
Hij is inmiddels gaan zitten en trekt me in een knuffel. Ik wrijf over zijn rug heen en hij rust met zijn hoofd op mijn schouder.
'Het spijt me,' zeg ik spijtig. Hij kijkt me aan en schud zijn hoofd.
'Het geeft niet,' zegt hij aarzelend.
Mijn mobiel verpest het mooie moment door mij nu een berichtje binnen te laten krijgen.
Sean laat me los en pakt mijn mobiel. Hij kijkt op het scherm en trekt een vragend gezicht.
'Stalker?'
Ik knik en pak mijn mobiel uit zijn handen.
'Leg uit?' zegt hij vragend.
Ik kijk hem aan en open mijn mond om te praten, maar er komt geen geluid uit.
-
IK HEB MOCKINGJAY GEZIEN WN HIJ IS ZOOOO LEUK!! ❤✋
IK WIL ZOO GRAAG NU PART 2 NU ZIEN!! ✋
JE LEEST
Onze Stalker ✔
Romance"He is the reason, That I met you" ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Proloog 23'11'14 Epiloog 31'12'14 - Alle rechten zijn van moi :)