Nieuwe cover & nieuw boek doei.
-
'Saar, welke kleur ga je je kamer verven?'
'Uhmm' Ik kijk naar de verfpotten voor me en pak er een paarse tussenuit. 'Dezee!'
Mijn moeder knikt goedkeurend en geeft me een briefje van 10 euro en een kwast.
'Hier heb je 10 euro. Ga maar alvast naar huis en je kamer verven,' Ik knik en loop samen met Pim naar de kassa. Ik reken af en stop het in een tasje. Ik loop naar mijn fiets, haal het slot eraf en begin te fietsen. Pim springt achterop en begint een liedje te zingen.
'Spring maar achterop bij mij,
Achterop mijn fiets.
Ik weet niet waar we naar toegaan samen,
Maar het boeit me ook helemaal niks,'Ik begin te lachen en rijd bijna tegen een auto aan. De man die er naast staat wordt boos, maar ik ben te vrolijk om boos terug te reageren.
'Grrr meisje, kijk even uit wil je!' roept hij boos.
'Mooie dag he, meneer?' roep ik vrolijk terug en Pim begint te lachen.
'High five!' roept Pim zo hard dat ik ongeveer doof ben en ik doe mijn hand naar achter. Ik verlies mijn evenwicht en rijd tegen een paaltje aan.
'Oeps!' roep ik hard en iedereen kijkt ons aan. We beginnen hard te lachen en ik begin weer te fietsen.
-
'Heeft Sara je heel gehouden, Pim?' vraagt Sean als we ons nieuwe huisje binnenkomen. Ik kijk hem met een pokerface aan en Pim grinnikt.
'Nou, we hebben bijna een auto aangereden en we hebben een botsing gehad met een paaltje, maar verder ben ik oke,' zegt Pim lachend. Ik pak de tas uit zijn handen en loop naar mijn kamer. Ik maak de verfpot open en haal het plastic van de kwast. Ik roer even door de verf met de kwast en ga dan met de kwast over de muur heen. De muur wordt zwart en ik laat de kwast vallen.
'SEAAANN KOM ISS!!' schreeuw ik. Hij komt naar boven gerent met Pim achter zich aan. Hij rent mijn kamer in en kijkt naar de muur, waarna hij heel hard begint te lachen.
'Wat voor verf heb jij gepakt?' vraagt hij lachend. Ik kijk op het blik en zie een zin staan waar ik overheen heb gelezen.
Je moet de verf eerst mengen met water.
'Shit shit shit shizzles!' zeg ik en ik loop rondjes door mijn kamer heen.
'Dat bedoelde hij dus met 'maar pas op dat je de verkeerde kleur niet pakt'
maar het enige is dat je niet de verkeerde kleur hebt gepakt,' verklaard Sean.
'Naja het zal wel. Ik heb geen zin in jullie rare gepraat, ik ga naar huis. Toedels!' zegt Pim.
'Weet je Pim. Je kan ook mijn zusje helpen met verven. Ze is in haar kamer!' zeg ik snel als hij de gang afloopt. Hij kijkt om en ik zie de twinkeling in zijn ogen. Hij knikt even als bedankje en loopt dan de trap af.
Ik loop naar mijn raam en kijk naar onze tuin. Het is echt een puinhoop! Er liggen overal struiken die uit de grond getrokken zijn en de schutting is er ook uit. Er staat een tekst in het zand geschreven en ik probeer het te lezen.
'Sean kom is,' zeg ik en wenk. Ik wijs naar het zand in de tuin, maar hij lijkt het niet te begrijpen.
'Er staat een tekst. Ben je blind ofso?!' zeg ik een beetje onaardig en Sean kijkt me aan. Hij trekt een wenkbrauw op.
'Dat ziet..' Ik begin weer te lachen. 'Er echt niet uit,' roep ik lachend en ik val op de grond.
Hij lijkt wel een walvis die een paard probeert na te doen, maar het lukt voor geen ene meter!
'Waarom lach je nou he, Smurfje,' Sean begint me te kietelen en gaat op mijn buik zitten. Ik begin te rollen en moet daardoor nog harder lachen. Ik duw Sean van me af en ga op hem liggen.
'Weet je, je bent best wel slap voor een jongen,' zeg ik grinnikend. Hij kijkt me nep-boos aan en draait ons weer om.
'En nu?' vraagt hij, terwijl ik me los probeer te krijgen.
'Oke oke, genade!' roep ik.
'Kusje,' zegt Sean en hij tikt op zijn wang. Ik probeer overeind te komen, maar dat lukt niet met Sean op me. Sean heeft het door en gaat op me liggen.
'Nu kan je er wel bij,' zegt hij met een grijns. Ik kijk hem aan en begin hem te kietelen, maar op een of andere manier kan hij er tegen?!
'Wtf, hoe kan jij nou weer tegen kietelen?!'
'Jaaa, ik heb ook zo mijn geheimpjes,' zegt hij geheimzinnig.
'Maar waar blijft mijn kusje?'
'Waarom wil je een kusje van me?' vraag ik nieuwsgierig en kijk hem aan. Hij wordt rood en ik begin te lachen.
'Oooh, dus een van je geheimpjes is dat je me leuk vind?!' zeg ik met een grijns.
-
Misschien wel, misschien niet.
Who knows?!
-
Ik heb een supercool nieuw boek en you must read that :)
Quotes, Bullshit 'nd opdragingen
Read read read! ❤✋
-
Nog steeds ziek :(
Maar wel al ietsje beter gelukkig :)
JE LEEST
Onze Stalker ✔
Romance"He is the reason, That I met you" ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Proloog 23'11'14 Epiloog 31'12'14 - Alle rechten zijn van moi :)