We kregen de opdracht om samen naar The Hunger Games Mockingjay Part 1 te gaan en hier lopen we dan, hand in hand de bioscoop in.
'Welke film?' vraagt de chago balimevrouw. 'Twee kaartjes voor The Hunger Games, graag!' 'Dat wordt dan 16 euro.' Sean geeft het geld en we krijgen de kaartjes. We laten ze zien aan de kaartjescontroleur en lopen de trap op naar de eerste verdieping.
'Een zoute popcorn en twee cola alsjeblieft,' zeg ik tegen de barman. Hij vult een bak met popcorn en zet twee bekers onder het drankautomaat. Hij zet het op de balie neer.
'Dat wordt dan 7 euro,' zegt hij vriendelijk. Ik geef hem geld en pak de bak met popcorn. Sean pakt de twee bekers met cola en we lopen samen naar de zaal.
'Uhm, rij M plaats 3 en 4,' noemt Sean op. Ik zoek rij M en loop voorbij de stoelen. Ik zie stoel 5 en kijk verder. Er zitten mensen op onze plek.
'Uhm, jullie zitten op onze plekken,' zeg ik zo vriendelijk mogelijk. 'Oh, het spijt me babe,' zegt een van de jongens en ze schuiven twee plaatsen op. Ik ga zitten naast de jongen en Sean aan de andere kant van mij.
Ik zet de popcorn op het blad neer voor me en pak er een handje vol uit.
Ik doe wat popcorn in mijn mond en voel papier. Ik spuug het uit en er zit inderdaad een papiertje in.
Let goed op de hoofdrolspeler
Hmm, vreemd?
Ik tik Sean aan en laat hem het briefje lezen. 'Het is vast een briefje van onze "stalker",' zegt hij en maakt een gebaar met zijn handen.
-
'Wil je misschien wat stiller zijn?' vraag ik aan de jongens naast ons. Ze praten de hele film al over een jongen en een meisje die problemen hebben thuis. De jongen naast me kijkt om en legt zijn hand even op mijn been. 'Tuurlijk babe, voor jou altijd.' Hij knipoogt en draait zich dan weer om. Ugh, wat een flirt!
Ik kijk naar Sean en zie dat hij ligt te slapen. Ik geef hem een kusje op zijn voorhoofd. 'Weltrusten,' fluister ik naar hem en kijk dan weer naar de film.
Katniss en Peeta staan op de kar met een paard ervoor en zwaaien naar de mensen. Ze staan letterlijk in vuur en vlam!
'Wat een mooi beeld, vind je ook niet?' hoor ik de jongen naast me vragen. 'Geweldig meid!' roep ik sarcastisch, waardoor er wat boze gezichten naar me toegeworpen worden.
-
'Heb ik wat gemist?' vraagt Sean slaperig als de aftiteling bezig is. 'Uhm, ongeveer de hele film,' grinnik ik.
De gasten naast ons kijken mij aan, knipoogen, staan op en lopen de bios uit. Ik sta ook op en doe mijn jas aan. Sean doet hetzelfde en we lopen naar buiten. Ik doe mijn handen in mijn zakken en voel een papiertje zitten. Ik haal het eruit en lees het.
Je zal mij wel vaker tegen komen x de knipoog dude naast je ;)
-
Bad bad bad shit.
Short shit.
I'm so sorry :(
JE LEEST
Onze Stalker ✔
Romance"He is the reason, That I met you" ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Proloog 23'11'14 Epiloog 31'12'14 - Alle rechten zijn van moi :)