Waarom moet ik nou weer blijven?! Ik deed toch niks verkeerds?
Ik zet mijn tas op een stoel neer en ga op een tafel zitten.
'Waarom heeft u uw zoon mee naar school genomen?' vraag ik uit nieuwsgierigheid.
Hij lacht me uit en gaat door met zijn spullen pakken, inclusief zijn sleutels. Hij loopt het lokaal uit en doet hem op slot.
Ik ren naar de deur en bonk er vol op. Mijn docent kijkt om en knigoogt naar me.
Fijn, nu ben ik dus helemaal alleen met een wildvreemde jongen in een lokaal wat op slot zit.
Ik loop weer terug naar de tafel waar ik net opzat en ga erop zitten.
De jongen begint te lachen en ik kijk hem raar aan. Hij legt zijn hand op mijn schouder.
'Dat is mijn pa niet hoor. Ik ben trouwens je nieuwe klasgenootje, aangenaam,'
Hij steekt zijn hand uit en ik kijk er heel droog naar. Ik schud nooit handen, dus ik maak van zo'n lekkere jongen geen uitzondering.
'Nou, ga je me nog een hand geven of niet? Ach ja, laat ook maar. Een knuffel is ook goed!'
Voordat ik nog kan protesteren, geeft hij me een knuffel en fluistert in mijn oor: 'heey schoonheid, ik ben Sean,'
Hij laat me los en ik word rood.
'Awh, je bent schattig als je bloost,' zegt hij, waardoor ik nog roder word.
'Maar je heet dus Sara, neem ik aan?'
Ik knik.
-
Ik pak mijn tas om eten eruit te pakken, want het is inmiddels al half 12 en ik heb best wel trek.
'Ga je weg babe?'
Wtf, waarom noemt hij me babe?!
'Nee, ik ga wat eten pakken,'
Ik rits het voorvak van mijn tas open en pak een pakje oreo's eruit.
Ik maak het pakje open en stop er eentje in mijn mond.
Ik zie Sean naar het pakje staren en grinnik.
'Wil je ook?' vraag ik half kauwend en steek een koekje uit.
Hij knikt en pakt hem aan. Zo snel mogelijk stopt hij hem in zijn mond.
Ik grinnik weer en stop nog een oreo in mijn mond.
-
De bel gaat en ik kijk op.
Sean en ik hebben wat gepraat en muziek geluisterd en zitten nog steeds in hetzelfde lokaal, op dezelfde plek.
'Sean, weet jij waarom we hier opgesloten zitten?'
Hij schud zijn hoofd en kijkt mij dan aan.
'Je hebt mooie ogen babe'
-
Iemand tips voor overirritante, puberende zusjes die precies alle dingen doen en weten dat ze je ermee irriteren?!
Hier reageren graag :)
JE LEEST
Onze Stalker ✔
Romance"He is the reason, That I met you" ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Proloog 23'11'14 Epiloog 31'12'14 - Alle rechten zijn van moi :)