- een

551 34 2
                                    

Vandaag is het weer raak.

Ik kom thuis van school, zet mijn fiets binnen, pleur mijn tas op de grond, trek mijn schoenen uit en hang mijn jas op.

Ik loop de woonkamer in en zie dat mijn zusje boven is.

Ik pak een glas en schenk cola in. Ik pak een zakje snoep en ga op de bank zitten, in de hoek met zo'n verlengt deel eraan vast.

Ik pak mijn mobiel uit mijn broekzak en bekijk mijn meldingen op wattpad, terwijl ik mijn snoepjes opeet.

-

Als ik mijn drinken op heb, komt mijn zusje de woonkamer binnen.

Ze komt naar mij toelopen en zegt: 'wil je weggaan, daar zat ik al'

Ik blijf zitten en zeg: 'toen ik thuiskwam zat hier niemand, dus nu zit ik hier'

Dat had ik beter niet kunnen zeggen, want de hel breekt los.

'WAAR IS MIJN MOBIEL?! MIJN MOBIEL LAG OP DE PLEK WAAR JIJ NU ZIT EN NU IS HIJ WEG. WAT HEB JE ERMEE GEDAAN?' schreeuwt mijn zusje door het hele huis heen.

'Jou mobiel lag hier niet en ik heb hem ook niet gezien' zeg ik rustig en kijk dan weer op mijn mobiel.

'IK BEN MIJN MOBIEL NU KWIJT DOOR JOU! K*TZUS DAT JE BENT! GA DOOD!' schreeuwt ze stampend.

De tranen springen in mijn ogen en ik bijt op mijn lip om ze tegen te houden.

Ik kan maar beter naar boven gaan, denk ik bij mezelf.

Ik pak mijn glas, breng deze naar de keuken en loop naar boven.

Ik zet mijn muziek aan en begin aan mijn huiswerk. Maar het lukt me niet om me te concentreren.

Mijn zusje is beneden heel hard aan het stampen, schelden en schreeuwen.

Ik ga op mijn bed liggen en denk na.

Ik denk na over alles wat de laatste tijd is gebeurd. En dat is veel!

Ik begin te huilen en pak mijn knuffels. Ik leg de dekens over me heen en denk na over wat ik beter kan doen.

Ik pak mijn mobiel en begin een hoofdstuk te typen. Ik word gespamt met appjes van de wattpad whatsapp groep en open whatsapp.

Wattpad chicks - 408
0612345678 - 2

Ik open de berichtjes van het vreemde nummer.

'Het leven is te mooi om te missen en je hebt zoveel dingen nog niet gezien'

'Blijf sterk, ik weet dat je het kan!'

Onze Stalker ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu