Probudila jsem se sama od sebe a porozhlédla se po pokoji, byl tu klid. Postel od Chriss byla ustlaná a byl na ní papírek. Protáhla jsem se a pousmála se, z ničeho nic mé tělo pokryla studená husina. „Panebože! Kolik je hodin?" vyjekla jsem nahlas a sebrala papírek na posteli. „Dneska jsem ti zařídila volno, zápisky jsem ti zařídila od té divné holky, takže si dneska udělej volno. V kuchyni máš překvapení, s láskou Chriss." Povzdychla jsem si nad dnešním volnem a ustlala si postel. Nechápu o jakém překvapení, to mluvila. Otevřela jsem dveře z pokoje a přešla do kuchyně, kde jsem málem dostala srdeční zástavu.
„Co tu děláš?" vyjekla jsem a podívala se na blonďáka stojícího u plotny. „Chriss, nařídila mi, že mám dnes volno. Víš, že je někdy dost panovačná?" ušklíbl se a prohlédl si mě od hlavy až k patě, až poté mi došlo, že jsem stále ve svém tričku, které mi dosahuje jen do půlky stehen. Mé tváře začínaly nabírat karmínovou barvu. „Já se jen trošku přiobleču," pousmála jsem se a on pokroutil hlavou.
Oblékla jsem si látkové kraťase, které původně k tričku patří, ale proč bych je nosila, když jsme v bytě, jen holky, a navíc kluci sem chodí minimálně? Přesně tak, nemám k tomu ani jeden důvod. Po převlečení jsem se vrátila zpět a na stole ležel talíř s míchanými vajíčky a nakrájenou paprikou. Uculila jsem se jako malé dítě a sedla si ke stolu. „I k tomuhle tě Chriss donutila?" zeptala jsem se a vzala do ruky příbor. „Ne, napadlo mě, aby den začal hezky," usmál se na mě a také se pustil do jídla. „Tak teda děkuji, ale tohle nemusíš dělat, ani nevím, co ti Chriss řekla," špitla jsem. „Že máš náladu pod psa, a ona má dneska důležité přednášky, proto nemůže zůstat ona. A řekl bych, že moje přítomnost není, tak hrozná," olízl si rty a v mém břiše začali létat motýli. „Ne, cítím se dobře," usmála jsem se na něj a poté jsme se oba pustili plnými doušky do jídla.
„Naplánoval jsi na dnešek něco?" zeptala jsem se ho, když jsme vešli do mého pokoje. „Napadlo mě podívat se na film, mám sebou i svůj notebook, takže o filmy máme postaráno," pousmál se a sedl si na mou postel. „Hele, tohle je moje místo," vyplázla jsem na něj jazyk a sedla si vedle něj. „Abys neskončila na zemi, prcku," žduchl do mě ramenem a já se ušklíbla. „Pamatuj si, že tohle je furt můj pokoj dlouháne," žduchla jsem do něj i já. „Hele, tak se tady uklidni červenovlásko," přiblížil se blíž ke mě a poté do mě jemně žduchnul. „Jsi zlý kamarád," našpulila jsem naštvaně rty a on se uchechtl. „Tak co teda pustíme, urážlivko jedna?" zeptal se a já se na něj zamračila. „No honem, jinak tam pustím nějaké svoje sci-fi," řekl a já skočila po jeho notebooku, jako puma na kořist. „Dobře, sci-fi ráda nemáš," zasmál se nad mou rychlou reakcí. „Tohle vypadá slibně," řekla jsem si spíš pro sebe a klikla na film s názvem: „Proč právě on!" Christian nastavil notebook, tak abychom oba měli dobrý výhled, a poté jsme se oba soustředili, jen na film. Avšak i přes to jsem sama sebe nachytala, jak sleduji jeho ruku, která je až moc blízko mého stehna a doufala, že ji posune trošku blíž ke mně.
Malinká kapitola, aleeee
Vaše názory?
Vaše Chriss
Ps: I luv ya!!
ČTEŠ
Ten pravý (Dokončeno)
RomancePředstavte si, že byste mohli svůj život přirovnat k filmovému žánru. Nevím, jak vy, ale můj sen byl již od raného věku, zažít pohádkovou romanci. Chtěla jsem svého prince na bílém koni, obrovský palác se služebnictvem a svatbu, která by byla zakonč...