„Do prdele! Snad jsme," přerušil mě Tobyho hlas. „Ne, nespali jsme spolu, teda jen v jedné posteli," řekl a já si oddechla. „Sice by to nebylo nic nového, ale jde vidět, že jsi o dost klidnější," zamumlal a položil jeho ruku na mé břicho, čímž vyvolal hromadu pocitů. „To je fuk, ale nejsme spolu nic z toho, by se nemělo dít," řekla jsem. „Jenže ty jediná tomu bráníš, přitom oba po sobě toužíme," špitl a naklonil se, aby mě políbil, což jsem nijak nenamítala. „Mám strach, že se to bude opakovat," povzdychla jsem si. „Co by se mělo opakovat?" zeptal se a také se posadil. „Že to bude stereotypní vztah, kdy budeš myslet, jen na sebe," vyhrkla jsem. „Jenže jsem si teď plno věcí uvědomil, prosím. Jen poslední šanci," prosil a já nevěděla, co dělat. „Co tím pokazíš?" zeptal se. „Já nevím." „Pokud teda už někoho nemáš," řekl a já se zasekla, protože mi na mysl padl Christian. „Reb nechci na tebe tlačit, ale tohle nevědění mě zabíjí," řekl a já už nemohla. „Tak fajn," vyhrkla jsem, aniž bych si to pořádně promyslela. „Chceš to?" zeptal se a já se pousmála, protože jsem to chtěla. „Jo chci, ale stačí jedna chyba a končíme, protože tím nechci procházet znovu," řekla jsem a on přikývl a přitáhl si mě do polibku. Nevěděla jsem, zda jsem udělala správně, protože pocit, že přijdu o Christiana, byl o hodně menší, než radost z toho, že jsem opět s Tobym.
„A dávej na sebe pozor," řekla máma, když jsem dávala tašku do auta. „Zavolám ti, až budu doma," řekla jsem a ona mě objala, taktéž i táta. „Zavolej mi pak," špitl a políbil mě na rty. „Mohl bych přes týden přijet," navrhnul a já přikývla s úsměvem na rtech. Naposledy jsme se políbili, a já hned na to nasedla za volat, protože mě čeká ještě dlouhá cesta, než se dostanu domů.
Unaveně jsem zaparkovala auto na parkovišti a ještě víc unaveně se dobelhala do našeho bytu. Odemkla jsem dveře a s taškou hodila do pokoje, protože můj močový měchýř měl na mále. Vrátila jsem se do pokoje, kde nikdo nebyl. „Kde ta Chriss zase lítá, když ji člověk potřebuje," pomyslela jsem si a podívala se do pokoje holek, kde taktéž nikdo nebyl. Zkontrolovala jsem sociální sítě, ale žádná nová zpráva mi nepřišla, ani žádná nová od Christiana. „Jsem doma. Nechceš něco podniknout?" samozřejmě to bylo myšleno čistě kamarádsky. Odepsal téměř okamžitě: „Promiň, ale jsem teď s Chriss," odepsal a já vykulila oči. „Co sakra dělá s Chriss?" pomyslela jsem si. „Dobře, tak si to užijte," odepsala jsem mu a zasloužila si pouhé zobrazeno. Nechtěla jsem si nad tím nijak lámat hlavu, a proto jsem napsala Tobymu, že jsem v pořádku dojela domu. Jenže jeho odpověď jsem nedostala ani po pěti minutách čekání. Neměla jsem chuť na jeho odezvu čekat celý den, proto jsem se rozhodla si dát sprchu.
Vrátila jsem se ve svém županu a ručníkem na hlavě do pokoje, a hned na to jsem uslyšela klíče v zámku. „Přeci se jen uráčila přijít domů," pomyslela jsem si a sedla si na postel. Z klidného místa se tu stalo místo plné hluku a smíchu. Mě celá situace nepřišla směšná, protože Toby mi stále neodepsal a já nevěděla, proč byl Christian s Chriss. Do bytu vešla Chriss společně se Steph a obě dvě se mohly smíchy přetrhat. „Ahoj," pozdravily obě a já na ně kývla. „Kde jste byli?" zeptala jsem se jich. „V novém bytě Brook a Marcuse, byl s námi i Chriss. Nechápu, co se mezi vámi stalo, ale vypadal zničeně," řekla a Steph se zatvářila smutně. „Cože?" nechápala jsem. „Říkal, že to nechce řešit, ale že kdyby chtěl, tak mi zavolá," řekla. „Ale nevím, co jste si vy dva udělali," řekla a já se cítila ještě víc zmatená, než jsem byla. „To je fuk, on si s tebou možná promluví," řekla Steph. „Možná. Počkat, takže Brook se stěhuje k Marcusovi?" zeptala jsem se a obě přikývly. „To na to šly celkem rychle, když ještě nedávno byla zamilovaná do někoho jiného," řekla jsem. „My jí to říkaly taky, ale prý lásce neporučíš," řekla Chriss. „No, když už jsme u té lásky," načnula jsem. „Pojď nám to říct do kuchyně, máme hlad," uchechtla se Steph a my se přesunuly do kuchyně. Holky si dělaly něco k jídlu, když v tom mě Steph pobídla: „No tak povídej, jsme zvědavé." „Dala jsem se opět dohromady s Tobym," jakmile jsem to řekla Chriss spadl z ruky hrnek, který se roztříštil na několik kousků. Tak takovou reakci jsem opravdu nečekala.
Vaše názory?
Chriss, ty tvoje reakce mě jednou zabijou.
A Reb ty tvoje překvapení!!
Vaše Chriss <3
ČTEŠ
Ten pravý (Dokončeno)
RomancePředstavte si, že byste mohli svůj život přirovnat k filmovému žánru. Nevím, jak vy, ale můj sen byl již od raného věku, zažít pohádkovou romanci. Chtěla jsem svého prince na bílém koni, obrovský palác se služebnictvem a svatbu, která by byla zakonč...