Moje nervozita mi jasně dávala najevo, jak špatné tohle všechno ještě bude.

116 7 0
                                    

Odvezla jsem Chriss k bytu, kde na ní čekal Adrian. Hodila jsem po ní nechápavý pohled a ona se jen ušklíbla. ,,Neříkej mi snad, že vy dva," řekla jsem šokovaně. ,,Ne to ne, jen nechci být v bytě sama," protočila očima a Christian se rozesmál přes celé auto. ,,Sklapni," řekla na něj nepříjemně a on se kousl do rtu, což rozesmálo mě. ,,Prosím, ať nejsem teta," řekla jsem vážně. ,,No ty mi máš, co říkat. Svatá panna Marío," řekla, což rozesmálo nás všechny a následně vyletěla z auta, jako namydlený blesk. Viděla jsem, jak se přivítali vřelým objetím, ale hned na to zalezli do vchodu. ,,Myslíš, že se mám bát?" zeptala jsem se ho a jeho ruka se objevila na mém stehni. ,,Podle mě nemáš čeho," řekl a usmál se. ,,Dobře," vydechla jsem a rozjela se směrem k jeho bytu. Už se nemohu dočkat sprchy a teplého objetí včetně měkké postele. 

-

,,Jdu první," vyjekla jsem a vletěla do bytu, jako by byl můj. ,,Jo, čekal jsem to." Slyšela jsem, jak zamknul dveře a já hned vběhla do pokoje, abych mu ukradla nějaké oblečení. ,,Ty jedna," uchechtl se, když stál u dveří a viděl, jak mu beru mikinu. ,,No, co? Musím snad v něčem spát ne?" usmála jsem se nevinně. ,,No vlastně nemusíš," ušklíbl se a já cítila červeň v mých tvářích. ,,Jsi vtipný," protočila jsem očima a ucítila na svém pozadí štiplavou bolest. ,,Tohle už dělat nebudeš," řekla jsem přísně a on se rozesmál. ,,Herečko," špitl a přitáhl si mě do polibku. Po odtáhnutí jsem do něj bodla prstem a zmizela v koupelně, kterou jsem zamkla na sto západů. Svlékla jsem ze sebe veškeré oblečení, které jsem si poskládala na pračku a vlezla si do sprchového koutu. Nechala jsem na sebe dopadat kapky teplé vody a cítila, jak se mi svaly povolují po dnešním pracovním dni. Osušila jsem se ručníkem, který byl jeden z mnoha ve skřínce pod umyvadlem a oblékla se do jeho mikiny a spodního prádla. Otevřela jsem dveře, když v tom mě praštil studený vzduch. Vážně?! Blíží se květen a ono mi je vážně zima? Klasika, vážně. Christian seděl na posteli a když mě viděl pousmál se a zvedl. ,,Teď jdu já. Neuděláš nám čaj?" navrhl. ,,Jasně, že jo," usmála jsem se a šla do kuchyně, zatímco šel do sprchy. Dala jsem postavit vodu na čaj a přesunula se ještě do pokoje pro telefon, abych tu novinku oznámila doma. Věděla jsem, že už je celkem pozdě a je dost možné, že už všichni spí, ale za zkoušku jsem nic nedala. ,,Ahoj mami, mám pro vás pár novinek," odeslala jsem zprávu a dívala se zda neodepíše. Měla jsem víc štěstí, než jsem čekala, protože mi zpráva přišla pár sekund po zalití čaje. Přešla jsem do pokoje, abych položila hrnky na stůl a sedla si na postel. ,,Copak se děje?" zeptala se a já se zhluboka nadechla. ,,Rozešla jsem se s Tobym, nechci o tom mluvit, ale je konec." ,,Počkat, cože? Proč?" ignorovala mou větu, že o tom nechci mluvit. ,,Neklapalo nám to už delší dobu, ale chtěla jsem ti říct o mé nabídce, co jsem dostala díky škole." ,,Povídej zlato." ,,Byla mi nabídnuta účast v soutěži a pokud bych uspěla, dostala bych stipendium ve Francii, a tam bych studovala jednu z univerzit, a po ukončení studia bych měla místo v jedné z nejznámějších laboratoří na výrobu léčiv," odeslala jsem a čekala na její reakci, když v tom se přede mnou objevil Christian. ,,Co řešíš?" zeptal se. ,,Píšu mamce. Ohledně té Francie," řekla jsem a on přikývnul. Až teď jsem si všimla, že tu stojí jen v boxerkách bez trička. Moje oči se okamžitě zasekly na jeho nahém těle, a hned na to jsem ucítila sucho v puse. Bože, ten kluk mě jednou zabije! ,,Zlatíčko to je úžasná zpráva, budeme ti držet palce." ,,Moc děkuji, mám vás ráda. Dobrou noc," odeslala jsem a s úsměvem se na něj podívala. ,,Co tak zíráš," olízl si rty a natáhl ke mě ruku, kterou jsem hned chytila a stáhla ho k sobě. ,,Hej," vyjekl a opřel se o ruku, aby na mě neležel celou váhou. ,,Copak?" ušklíbla jsem se a přitáhla si ho do polibku. ,,Přemýšlel jsem," špitl mi na mých rtech a opět mě políbil. ,,Pokud by tě vzali." Polibek. ,,Jel bych s tebou." Polibek. ,,Do té Francie?" řekla jsem šokovaně. ,,Nechci tě nechat odejít," řekl a podíval se mi do očí. ,,Miluju tě," vypadlo ze mě a šlo vidět, že ho to zaskočilo.  ,,Taky tě miluju, Reb," řekl a mě to zahřálo u srdce. Přitáhla jsem si ho do polibku a nemohla se ho nabažit.

-

Probudila jsem se na obrovské teplo, které sálalo z jeho těla. Podívala jsem se kolem a povzdychla si. ,,Potřebuji sprchu," pomyslela si a natáhla se pro mikinu, která ležela na zemi. Tiše jsem si vzala ještě pár věcí a vlezla do sprchy. Dneska mám zasloužené volno a jelikož se zkoušky blíží neúprosným tempem nemohu si pomoct, ale začínám stresovat již teď. Za necelé dva měsíce končí další ročník a já se musím začít připravovat na závěrečné zkoušky a ještě k tomu všemu napsat esej. Pustila jsem na sebe proud vlažné vody, abych se probrala a smyla ze sebe všechen pot. Osušila jsem se, oblékla a přešla do kuchyně, abych si udělala kávu. Christian spal, jako zabitý, ani se mu nedivím, protože bylo teprve sedm ráno. Já sama se divila, že jsme už na nohou. Nejspíš kvůli toho, jak moc velké teplo mi z něj bylo. Nemám ráda pot. Sedla jsem si ke stolu a vzala do ruky telefon, kde na mě koukala jedna nepřečtená zpráva. Myslela jsem si, že se jedná o Chriss, třeba by mi řekla, proč u ní byl Adrian a nebo by mi řekla, že se něco stalo. Obrovsky jsem se spletla. ,,Ahoj Reb, moc se omlouvám, že tě vyrušuji po takové době. Jak dlouho to vůbec je? Možná dva nebo tři měsíce? Potřebuji tě vidět. Opravdu jsem přestal. Jen si promluvit nic víc, chci tu kapitolu uzavřít." Četla jsem tu zprávu pořád dokola a moje nervozita mi jasně dávala najevo, jak špatné tohle všechno ještě bude.

Vaše názory?
Chriss 🌙

Ten pravý (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat