Přišlo mi, že dny byly dlouhé a noci naopak krátké, moje kvalita spánku se dala přirovnat ke kvalitě latté ze školního automatu, což je dost velká bída. Moje svědomí mě užíralo a neustálé potkávání roztomilého blonďáka mi to neulehčovalo. Toby mi zanechal během tohoto týdne asi dvacet zpráv a ptal se hlavně na to, jak se mám a, kdy přijedu domů, protože si chce promluvit. „Možná si někoho našel, a mě nechá?" pomyslela jsem si, ale hned na to mě bodlo u srdce. Jenže proč? Cítím, že moje city k blonďáčkovi nejsou lhostejné, ale k Tobymu, kterého nevidím pomalu druhým týdnem také neslábnou, přijde mi to, že ho vidím stále, protože se mi o něm zdá. Většinou se to střídá, jednou se tam objeví Toby a podruhé Christian, je to opravdu matoucí, protože jednou se tam objevili oba, a skončilo to katastrofálně.
Právě sedím na své poslední přednášce tento týden, uteklo to jako voda. Zase mám poslední den školy a celé čtyři dny volna, protože v práci se dělá inventura, které se nemusím účastnit, díky bohu za to! Na víkend je naplánovaný, jako jeden z mnoha výletů pro Christiana, doufám, že vše vyjde, jak má, protože já jsem magnet na neshody a maléry. Vždycky se to nějak zkomplikuje, ať už se jedná o počasí nebo záležitost mého srdce. Možná si díky tomu uvědomím, že Toby je klíč k mému srdci nebo naopak to bude Christian, který mi přijde, že se opravdu snaží. Cituji slova Chriss: „Divím se, že si nekoupil nějaký sáček na to, jak mu ty sliny kapají, když tě zahlédne," samozřejmě žertuje, ale dává mi tím brouky do hlavy, protože nad nimi každý den před spaním myslím.
Konec přednášky jsem ani nezaznamenala, nevidět studenty odcházet sedím tam snad i celý den zahrabaná ve své mysli. Odebrala jsem se na pokoj, kde bylo hrobové ticho. Holky mají o dvě hodiny více, a Chriss má jet k Jordonovi, pro věci a domluvit se s ním ještě na maličkostech ohledně výletu. Zítra se máme podívat k našemu světoznámému mostu, kde je vždycky neskutečně moc turistů, ale to bychom nebyli mi skoro rodáci, kdybychom tu neznali tajná místa, kde se tolik lidí nedostane.
Oběd ve škole jsem měla dohlášený, protože maso do pusy nestrčím, vegetariánská volba byla opečená brokolice, což bych nedokázala ani cítit a vegan nejsem. Proto jsem se rozhodla pro obyčejný rohlík se sýrem a poté si dala vanu, která by mi mohla aspoň trošku pomoct. Písničky tomu dodávaly tu správnou přemýšlející atmosféru, ale dřív nebo později čekám, že mi začne migréna, jelikož tak dlouho přemýšlet nezvládne snad nikdo, ještě když se jedná o tu samou věc stále dokola. Sama vidím, jak Chriss nebaví opomíjet toto téma stále dokola, pro ní je jednoduché rozeznat, kdy je zamilovaná. U mě to je trošku větší oříšek. Protože já si nedokážu všimnout těch maličkostí, co ona na Jordonovi vnímá. Já je beru buď jako automatickou věc, nebo naopak to nevidím vůbec. Moje největší slabina. Příjemně teplá voda mi povolila všechny napjaté svaly, ze stresu a celkem náročné práce servírky, která mě dokázala tento týden vybít dřív než kdy jindy. Moje myšlenky zabloudily na střední školu, která byla oproti tomuhle učiněný ráj. Nemyslím školským systémem, nebo náročností učiva, ale z pohledu lásky se nedalo na nic stěžovat. Toby byl dokonalý přítel a mě nic nechybělo, tak co se tak najednou změnilo, že začínám pochybovat o svých citech k němu?
-
„Chriss?! Máte všechno?!" ptala jsem se blonďatého prcka ještě jednou, protože její pamatovák je horší, než Alzheimer staršího člověka. „Ano! Jordy to ještě kontroloval,! Protočila nademnou panenky a usedla do vozu na místo spolujezdce. „Já teda pojedu svým autem?" zeptala jsem se Cloe, která s Noahem nasedala do Jordyho auta. „Přesně tak, bereš ještě Christiana, Brooklyn a toho jejího frajera," ušklíbla se Cloe, protože ho nemá zrovna v lásce. Všichni už seděli na svých místech a čekalo se jen na Christiana, v tom jsem z dálky uslyšela křik: „Už běžím!" Když doběhl a jeho vlasy byly všude a jeho hruď se rychle zvedala kvůli kyslíkovému dluhu, který teď splácí, moje zornice se rozšířily. „Ahoj stydlivko," olízl si rty a mě vyschlo v ústech. Proč moje myšlenky přímo řvaly, abych ochutnala jeho rty?
Pojďte do mě!!
Christian x Toby?
Vaše Chriss
ČTEŠ
Ten pravý (Dokončeno)
RomansaPředstavte si, že byste mohli svůj život přirovnat k filmovému žánru. Nevím, jak vy, ale můj sen byl již od raného věku, zažít pohádkovou romanci. Chtěla jsem svého prince na bílém koni, obrovský palác se služebnictvem a svatbu, která by byla zakonč...