Gözlerimi açtım. Etrafa bakındım. Başım çok ağrıyordu. Dün çok içmiştim. Fakat onu unutamayacak, kadar sarhoş değildim.
Telefonumu elime aldım. Saat sabahın beşi idi. Ne diye bu kadar erken uyandıysam?!
Yataktan kalktım ve montumun cebinden sigaramı ve çakmağımı aldım.
Ardından balkona geçtim. Sandalyeye oturdum ve ayaklarımı demir korkuluğa uzattım.
Ardından bir dal çıkarıp yaktım. Bütün dumanı içime çektim.
Bitirince bir tane daha çıkarıp yaktım.
"Ne zaman vazgeçiceksin şunu içmekten?!"
Bu daha gitmemiş miydi ya?!
"Hiçbir zaman!" dedim ve bir nefes daha çektim.
"Saçların,"
Dedi ve sustu. Nolmuş saçlarıma?!
"Tarzın,"
Eee?! Ne yani siyah bana yakışmıyor mu? Oysa kendisinin bir arkadaşı var; karanlık. Tanıştarayım. Kendisi bana çok yardımcı olur, bazı konularda.
"Sen çok değişmissin, Lidenya."
Hadi canım!
"Ne var bunda? Herkes değişir."
Dedim ve sigaramı dudaklarıma götürdüm. İçime çektim.
"Kendine zarar veriyorsun."
Hıh!
"Bana en çok zararı sen veriyorsun! Göremiyor musun?!"
Sabah sabah yine sinirlendirdi beni ya!
Ayaklarımı indirdim ve içeri girdim. Duş alsam iyi olacaktı.
Banyoya girmeden durdum.
"Umarım banyo yaparken beni izlemiyorsundur."
Dedim ve banyoya girdim.
___________________________
Genç ruh gülümsedi. Oysa, onu onlarca kez çıplak görmüştü. Genç ruhun dediği gibi;
'Her zaman seninle olacağım.'Genç ruh onu bırakmak zorunda kalmıştı. Lidenya'dan başka birisine göründüğü için, konsey ona ceza vermişti. 3 yıl onu göremiyecekti. Genç ruh onu o sahilde bıraktığında da yanındaydı. Onu görmüyordu ama ruh ordaydı...
Lidenya ağladığı zaman, Maren'de ağladı. Genç kız onu görmedi veya duymadı. Ama o ağladı hemde ondan her ayrı kaldığı gün.
Lidenya, dün gece ona sarılmak istemişti. İşte,
Maren orada birkez daha öldü...Ondan nefret ettğini söyledi, hemde ona sarılamadığı için...
Maren onu hiçbir zaman bırakmamıştı ki.
Saçlarını kestirdiğinde, ardından boyattığında. İlk kavgasını ettiğinde, ilk yarasını aldığında. Tarzını değiştirdiği zaman, vücuduna lazer yaptırdığında da. Sigaraya ilk başladığı gün, ilk alkolünü aldığı zamanda yanındaydı. Onlar hep berberdi. Hergün birbirlerini dilediler.
Genç ruh, her gece genç kız ile birlikte ağladı...
Birlikte, birbirlerini için ağladılar.
Üzüldüler...Genç kız onu deli gibi istiyordu. Ona sarılmak, öpmek...
Genç ruh, şu yarım yılın biran önce bitmesini istiyordu. Evet, iki buçuk yıl olmuştu. Az kalmıştı...
Birlikte olmaya çok az kalmıştı. Sadece bekleyeceklerdi. Fakat elbet bir gün kavuşacaklardı.♥Elbet Bir Gün♥
___________________________Yorum
Vote
💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❃Peşimdeki Ruh
Novela Juvenil-TAMAMLANDI- !+18 Kısımlar Bulunmaktadır! Günlerdir peşimde olan ve bana yardım eden bir Ruh... Okuldaki ve aile içi sorunlarım ile bana yardım etmesi beni huzursuz ediyor... Ondan çoğu zaman korkuyorum. Bana yardım edip, benim için insan öldürüyor...