◽41

1.4K 98 9
                                    

Annem ile biraz daha konuştuktan sonra odama çıkıp kapımı kitlemiştim.

Birazda odamda ağlamıştım. Annemi bırakmak zor olacaktı.

Göz yaşlarımı sildim. Ayağa kalltım, güçlü olacaktım. Çünkü sevdiğim adama kavuşacaktım.

Üstümü çıkardım, ve askılı tişörtümü giydim.

Arkadan belime sarılan eller ile gülüsedim. Demek saat altıydı.

Ona döndüm ve kollarımı boynuna sardım.

"Kötü durumdasın, Lidenya."

"Neden yardımcı olmuyorsun o zaman?"

Diyince kaşlarını çatarak benden ayrıldı.

"Ben, sana yardımcı olmuyor muyum?"

Diye sordu sesini incelterek. Gülüsedim. Kastettiğim şeyi anlamamıştı.

"Sen bu hayatta bana yardım eden tek kişisin."

Dediğimde kaşları düzelmişti. Şuan sadece bakışıyorduk.

Üzerime gelip sertçe dudağıma yapıştı. Kendisini bana bastırınca, sırtım arkamda ki dolaba çarptı.

Ellerini arsızca belimden aşağı ilerledi. İki elini de kalçamda hissettim. Bende bir elimi yanağına, diğer elini ise ensesine koymuştum.

Kalçamı sıkıp sertçe kendisine bastırdı. Göğsünden itip yatağa düşürdüm. Yarı uzanmış bir şekilde sırıtıyordu. Kaşlarımı kaldırdım.

Kucağına oturdum ve üzerine eğildim. Dudaklarımızı birleştirdim. Yavaş yavaş öpüşürken, kendimi ona sürtüyordum.

Üzerinde doğrulup tişörtümü çıkardım. Çünkü beyefendinin çıkarmaya niyeti yoktu.

Beni süzmesine izin vermeden tekrar öptüm onu. Ellerini belime çıkardı ve okşmaya başladı.

Altımda doğrulunca dudaklarımı ayırdım. Tişörtünü çıkarıyordu.

Onu ve pürüssüz bedenini süzerken belimden tutup beni altına aldı. Waoh!

Kafasını boynuma götürdü. Ardından boynumu öpmeye başladı. Yavaşça aşağı indi. Göğüslerimi öptü. Ardından bilerek mi yaptı yoksa yanlışıkla mı bilmem ama, dilini göğsüme değdirdi.

Tanrım, berbat bir hismiş!

Ensesinden tutup onu kendime çektim, ve tekrar öpmeye başladım. Sırıtıyordu. Evet, bilerek yapmış.

Üzerimde doğruldu, bende fırsat bilerek onu tekrar altıma aldım. Oynama sırası bende...

İlk başta parmak uçlarımı, ona bakarark vücudunda gezdirdim.

Dudaklarımı boynuna yaklaştırdım. Kafasını yana yatırarak izin verdi.

Yavaşça öptüm boynunu. Ardından dilimi gezdirdim. Kendini sıkıyordu, ve bunu da kasılan çene kemiğinden anlıyordum. Çenesine öpücük kondurup yüzüne baktım.

❃Peşimdeki RuhHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin