Sabah karnımın ağrısı ile uyanmıştım. Gözlerimi sıkı bir şekilde yumdum.
Yavaşça yataktan kalktım. Tuvalete ilerledim.
Ah, evet regl olmuşum. İşimi halledip tuvaletten çıktım.
Mutfağa inip hemen bir ağrı kesici attım, ağzıma.
"Günaydın, kızım."
Kapıdan gelen sesle, kafamı çevirdim.
"Günaydın."
Dedim ve kahvaltı hazırlamaya başladım.
Hazırladıktan sonra anneme döndüm.
"Sen ye."
Dedim ve odama çıktım. Üstüme birşeyler geçirip, çantamı elime aldım. Telefonumu arka cebime atıp evden çıktım.
Yolda yürürken bir tane sigara yaktım.
Ardından içime çektim ve serin havaya üfledim."Neden aç karnına içiyorsan?"
Gözlerimi devirdim.
"Rahat bırak beni."
Dedim sakin sesimle.
"Hayır, bırakmıyorum."
Şaka gibi!
"İki yıl önce nasıl bıraktıysan öyle bırak işte! Hiçbirşey demeden!"
Olduğum yerde durdum. Yine sinirleniyordum. Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım.
"Sadece bırak beni."
Hemen akmadan göz yaşlarımı sildim. Ardından yürümeye devam ettim. Nereye gideceğimi bilmiyordum.
Buldum!
Tabiki bara gideceğim!Yan sokaktan döndüm. Ardından Ely'nin barına girdim. Her zamanki yerime oturup, her zamanki alkollü kokteylimi istedim.
"Dün akşam kötüydün."
Bakışlarımı Ely'e çevirdim.
"Şimdi iyiyim."
Dedim. Ardından bir yudum aldım.
"İyi değilsin, Lidenya."
Sertçe bardağı masaya bıraktım. Ely'nin bakışları beni bulmuştu.
Parayı masaya bırakıp barda ki tuvalete ilerledim. Hızlıca tuvalete girdim.
Barda ki tuvaletler çok fazla kirliydi. Musluklardan birine ilerledim ve suyu açtım. Yüzümü yıkadım. Ardındab yarısı kırık olan aynaya baktım.
Yüzümü yıkadığım için göz kalemim hafif akmıştı. Rujum ise biraz dağılmıştı.
Kapı açılınca yandan bir bakış attım. Birkaç fahişe gelmişti. Kendime son kez çeki düzen verdikten sonra kapıya ilerledim. O sırada sarışın kadın kapıyı kitlemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❃Peşimdeki Ruh
Teen Fiction-TAMAMLANDI- !+18 Kısımlar Bulunmaktadır! Günlerdir peşimde olan ve bana yardım eden bir Ruh... Okuldaki ve aile içi sorunlarım ile bana yardım etmesi beni huzursuz ediyor... Ondan çoğu zaman korkuyorum. Bana yardım edip, benim için insan öldürüyor...