- Не тук. Не сега. Всеки може да влезе. Задръж докато си тръгнат. - предупреди го Ема.
- Права си, но не знам как ще издържа. Ти си нелегално секси в момента. А аз съм като разгонен тийнейджър. - отвърна Нейтън, а Ема изкикоти. Той я искаше повече от всичко в момента. Знаеше, че щеше да използва тялото ѝ, за да забрави за това, че вече не е само сина на лидера. Искаше тялото на жена му да го разсее от отговорността, с която беше нагърбен току-що.
- Хайде при другите.
Ема се огледа. Забеляза много непознати на яхтата. Изглеждаха ѝ опасни. Досега не им беше обърнала внимание.
Нейтън забеляза, че ги гледа, затова прошепна:
- Това са бизнес партньори. Баща ми държеше да присъстват. Нова маркетингова стратегия. - не я излъга. Истината на Нейтън винаги е била въпрос на схващане. Той знаеше как да накара хората да чуят само това, което трябва.
- Малко ме плашат, но щом баща ти държи, ще се съобразя. - той постави целувка на челото ѝ и присви очи в знак на благодарност. Беше благодарен, че тя не зададе повече въпроси.
Ема отиде при Саманта и я стисна в прегръдката си.
- Добре, виждам, че съм ти липсвала. Стига толкова.
- Съжалявам, но не съжалявам.
Към 5 сутринта:
Постепенно всички гости си тръгнаха и останаха само Ема и Нейтън.
- Следваща спирка - Флорида! - съобщи той жизнерадостно. - Там смятам да изкараме медения месец. Съгласна?
- Да, супер! На децата ще им хареса.
- На мен повече, защото къщата ще е голяма и ще можем да си поиграем. - каза той със задоволство. После я бутна на спалнята в една от каютите и се надвеси над нея като се подпря на лакти. Целуна я и ги обърна, за да разкопчае роклята ѝ.
- Ами децата?
- Спят дълбоко. Сложих ги да си легнат още в 23 часа. А и са в каютата на горния етаж. Нищо няма да чуят. - обясни набързо и я целуна пак. Нямаше търпение да спи с жена си за пръв път. Съмняваше се, че тази богиня ще му омръзне някога. - Не ги мисли.
Обели роклята от нея и пак ги обърна.
- С много хубаво бельо сте г-жо Гарсия, но за съжаление ще трябва да се отървем от него. - прошепна с дрезгав от желанието глас и постави целувка на бикините ѝ. После ги свали бавно и започна да поставя целувки по вътрешната страна на бедрата ѝ. Започна от коляното и вървеше нагоре. Дишането на Ема се забързваше. Тя стенеше и дърпаше чершафите. Кожата ѝ беше настръхнала. Той се премести към корема ѝ и от там към гърдите. През цялото време я гледаше в очите. Знаеше какво ѝ причиняваше това. Наслаждаваше се на удоволствието ѝ.
После пое вече втвърденото ѝ зърно в устата си, а с пръсти стискаше и въртеше другото. После направи същото и с другата гърда.
След това очите им се срещнаха, а устните бяха на милиметри. Той сля своите с нейните и точно в този момент навлезе в прасковката ѝ. Спря стона ѝ с устните си. Движеха се в перфектна хармония. При всеки негов тласък тя го посрещаше. Езикът му галеше нейния. Беше бавно, но много сладостно. Той я дразнеше, но ѝ изкушаваше да не иска да спира в същото време.
Няколко тласъка по-късно стените ѝ се свиха около него, обаче той не беше приключил с нея. Той забърза движения като я изпълваше из цяло и скоро тя свърши за втори път. После я сложи на колене до спалнята и уви косата ѝ около китката си. Напъха члена си в устата ѝ и тя започна да го смуче с желание. Обожаваше вкуса му. Тя доброволно му даваше да чука гърлото ѝ. Поемаше го все повече и все по бързо, той вече не можеше да издържа и се изпразни в устата ѝ. Тя преглътна и облиза останалото по члена му. Той дишаше тежко. Тя го гледаше с широка усмивка на лице. Беше доволна от работата си.
Нейтън планираше всеки един ден от медения им месец да е такъв.- Хайде да пием кафе на палубата. Изгревът там е внушителен. - предложи Нейтън и тя кимна. - За предпочитане е да сме с дрехи, не че Сара не ме е виждала гол, но все пак.
- Сара ли? - изревнува Ема.
- Прислужницата. - отвърна спокойно, обувайки черен бански.
- Защо...?
- Може да поплуваме. Хайде обличай се. - каза и ѝ хвърли бикини с горнище, които тя сложи.
- Красива си. - коментира и тя се усмихна самодоволно, минавайки покрай него. Той тръгна зад нея. - Спри да ми запаш задника!
- Трудно.
Вече във Флорида, на плажа:
Нейтън, Ема и малките се гониха по плажа. Изи и Лео се кикотеха сладко. Ема им прошепна да напръскат Нейтън, а те се засмяха на плана ѝ. Те започнаха да пълнят шепичките си с вода и да го пръскат. Ема ги гледаше отсрани и се смееше.
- Ей, предатели такива! - викаше той и се смееше. - Сега ще видите вие!
Хвана ги двамата и ги обърна надолу с главата, така че само косите да им се топят в морето.
- Все още ли ще заговорничите с майка ви срещу мен?! - смееше се той и ги въртеше.
- Неее! - викаха те и се кикотеха. Ема също хвърли вода по него. А той я погледна с игрив пламък в очите.
- Ти да ме би да ме напръска? Хайде деца! Срещу нея! - викна и ги пусна. После я хвана през корема, а децата я пръскаха. Тя се смееше като полудяла. Беше наистина щастлива. А и Нейтън също. Усмивката му не падаше. Точно такъв го харесваше и щеше да даде всичко от себе си да го задържи така.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
No one can tear us apart
Любовные романыВтора част от поредицата 'Да обичаш Гарсия'. Желателно е да сте прочели 'In love with high speed' преди да се потопите в тази история. За да познавате героите и да навържете последователността на действията. .... Нейтън пострада много лошо на...