7 месеца по-късно:
7 месеца. Минаха 7 шибани месеца без нея. Животът му постепенно се върна към преебаното си състояние от преди да я срещне. Тоест трафик на оръжия и наркотици, много пролята кръв, алкохол, леки жени...никоя обаче не можеше да я замести. Нито да запълни огромната празнина вътре в него. Той ѝ не се и опитваше да ѝ търси заместител, защото знаеше, че няма да намери никъде. Беше като рана, която не спираше да кърви.
Спря да го боли, защото се превърна отново в безчувственото копеле, което беше преди 10 години. Хавиер смяташе, че това е добре за картела, защото чувствата правеха хората слаби. И Нейтън беше съгласен. Когато се влюби осъзна, че изведнъж има какво да губи. Беше слаб, когато се отказа окончателно от нея. Сякаш беше дишащ мъртвец. А сега? Ами, сега пак беше такъв, но поне не искаше да убие всеки по пътя си. Това беше едно от настроенията му, в които вижда всичко в черно от гняв и губи контрол. Ема преди предотвратяваше това да се случва, но сега Ема я нямаше. През тези седем месеца се случи повече пъти отколкото е безопасно за света. Още една слабост, която Нейтън ненавиждаше в себе си.
Какво стана? Защо той се върна без нея при положение, че беше твърдо решен да си я върне?
Ретроспекция:
Лиса отвори вратата на къщата и се намръщи.
- На нищо не приличаш. - каза.
Всъщност Нейтън беше наясно с това. Напоследък не спеше. Изобщо. Тя беше навсякъде. В мислите му, в сънищата, в кошмарите. Лошото беше, че като затвореше очи беше още по-страшно.
- Мръдни се. Искам да видя Ема. - нареди гневно той. Нямаше време и желание да ѝ се обяснява.
- Няма я.
- Не ми ги пробутвай на мене тия! Не съм на себе си в момента и не отговарям за последствията.
- Няма я бе, задник такъв! Не те лъжа! Ето виж. - отвърна ядно Лиса и му бутна бележката в ръцете. - Току що го видях. -
От това, което той прочете, разбра, че Ема е духнала нанякъде. Но се замисли, защото това не звучеше като нея изобщо. Възможността Лиса сама да го е написала, за да го разкара, му мина през ума. Но пък от друга страна тя не знаеше, че той ще идва. Ема не беше спонтанна по природа.- Каза ли къде отива? - попита той, прочитайки писмото за стотен път. Все още не можеше да проумее, че Ема би направила нещо толкова безотговорно.
ESTÁS LEYENDO
No one can tear us apart
RomanceВтора част от поредицата 'Да обичаш Гарсия'. Желателно е да сте прочели 'In love with high speed' преди да се потопите в тази история. За да познавате героите и да навържете последователността на действията. .... Нейтън пострада много лошо на...