,,Sportovní festival U.A., kvalifikace prvních ročníků! První hrou je závod na překážkové dráze! Je to krutý závod, kde je, pokud zůstanete na dráze, všechno dovoleno!" Tak všechno? Ozval se mi v hlavě ten psychopatický hlas. Teď ne..
Všichni jsme stáli na startu a pak byl start. Hned na začátku čekali obrovští roboti. Všichni jsme se připravovali na útok, ale než to stihlo přijít, tak se na roboty navalila obrovská salva ledu. Todoroki..? Všechny hned napadlo mezi nimi proběhnout, ale oni se začali bortit, protože zamrzli v pohybu, kdy nestáli pevně. Jen Todoroki stihl proběhnout.
Ostatní se zdrželi jakýchkoliv akcí. A pak se to seběhlo strašně rychle. Jen naše třída šla kupředu bez váhání a já se rozhodla také něco udělat. Cítila jsem okolo sebe hodně strachu a nervozity, což jsem využila nejlépe, jak jsem mohla. Když jsem dostatečně zesílila, tak jsem vyšplhala přes roboty a seskákala jsem dolů. Stálo to hodně úsilí.
Ani jsem nijak nevnímala ostatní, jen jsem věděla, že Todoroki a Bakugo jsou hodně vepředu. Doběhla jsem k obrovské propasti, kde byly jen ostrůvky propojené provazem. A co teď? Teď mi Quirk nepomůže vůbec. Budu muset ručkovat.. Povzdechla jsem si a chytila jsem se provazu. Sputila jsem nohy a co nejrychleji jsem se posouvala dál. Tady určitě ztratím spoustu času, pak to budu muset nějak dohnat.
Po pár provazech mi to šlo čím dál tím lépe a stihla jsem postřehnout, že některým nezbývalo nic jiného, než zvolit stejnou variantu přesunu, jakou jsem zvolila já. Konečně jsem se dostala přes propast a rozeběhla jsem se dál. Ještě, že jsem se na tom běhu tak nadřela. A jako další bylo minové pole. Ostatní mi zde neskutečně vadili. A tak jsem to prostě riskla a při běhu jsem se jen dívala pod sebe. Nic jsem neodbouchla a tím jsem si nahnala trochu víc času, protože pro ostatní to asi byla až moc velká překážka.
Teď byl ve vedení Midoriya s jeho dokonalou odpalovací technikou. Teď ho Bakugo a Todoroki doháněli. Byla jsem daleko za nimi, ale ostatní také daleko za mnou. Tohle byla poslední překážka.. s tím uvědoměním jsem sebrala všechnu sílu a vrazila jsem ji do běhu, protože mě kdykoliv mohl někdo s nějakým dobrým Quirkem předběhnout.
Dorazila jsem jako čtvrtá. Bylo mi jedno, že jsem nevyhrála, v tomhle jsem ani neměla šanci. Teď se teprve ukáže, co dokážu já. Postavili jsme se před podium, kde stála Půlnočnice a komentovala to.
,,Do dalšího kola postoupí prvních čtyřicet dva. Je to nemilé, ale nedělejte si těžkou hlavu z toho, jestli jste to nedokázali! Budete mít jiné možnosti, jak zazářit." Já ani zazářit nechci.. chci všem ukázat, že to jde i bez silného fyzického Quirku.
,,Skutečný závod začíná až teď! Tohle bude novináře zajímat! Dejte do toho všechno!" Za ní byla obrovská tabule, kde se spustilo losování.
,,A tady máme druhou hru. Už vím, co to bude, ale co by to mohlo být? Zrovna jsem to řekla a tady to máme.." na obrazovce se objevil nápis 'bitva na koních'. Snad ne.. nebudu muset být s někým jiným..
,,Dovolte mi, abych vám to vysvětlila. Účastníci vytvoří dvou, až čtyřčlenné týmy. Je to skoro stejné, jako normální bitva na koních, ale jedna věc je jiná.. na základě předchozí hry bude mít každá osoba přidělena určitý počet bodů." Takže.. já budu čtvrtá na hledáčku, pokud budu dělat jezdce. Úžasné..
,,Ano, přesně tak! A body začínají od zdola a jsou to násobky pěti. Takže čtyřicáté druhé místo dostane pět bodů a čtyřicáté první místo dostane deset bodů! A hodnota prvního místa je.. 10 milionů!" Uh.. nechtěla bych být na Midoriyovo místě.
,,Teď vysvětlím pravidla bitvy na koních. Časový limit je patnáct minut. Každý tým má hodnotu všech členů týmu a jezdci budou mít na čele čelenku s danou hodnotou. Týmy se budou snažit ukrást čelenky ostatních týmů dokud nevyprší čas, aby tak získali největší počet bodů. Ukradené čelenky musíte mít na sobě na krku a výš. Takže čím víc jich ukradnete, tím těžší bude je uhlídat! Ale nejdůležitější je, že i když bude vaše čelenka ukradena nebo váš tým spadne, tak jste neskončili!" To bude řežba. ,,Nejdůležitější je, že můžete používat své Quirky. Ale pořád je to bitva na koních. Za útoky se záměrem srazit vašeho protivníka dostanete červenou kartu! Ihned budete vyřazeni! Teď máte patnáct minut na to, abyste vytvořili týmy. Začněte!" Teď jsem v háji. Ke komu mám sakra jít?!
ČTEŠ
Fear (BnHa/Mha FF)
Fanfiction,,Říkají, že ze mě bude padouch, mami." Holčička vzlykla své matce do ramene. ,,To budou vždycky. Ale ty jim ukážeš, že jsi lepší, než padouši, že?" Holčička se narovnala a podívala se své matce do očí. ,,Ale ono je to těžké!" ,,Ale ty budeš silnějš...