Sexul nu aduce fericirea

47 3 2
                                    

Perspectiva Marcus

Am fost cel mai tacut la masa. Dar nu probabil la fel de tacut, insa, ca Liev. Charlie fu cel care a decis in final sa sparga atunci gheata.

-Hai sa iesim in seara asta, ca baietii. Ce spuneti?

-Dar fetele de ce nu pot veni? sosi intrebarea lui Lili aruncata precum o grenada prin aer. 

-Fiindca nu e vorba doar de o iesire, Lili. ingana scurt Deb la urechea ei. Charlie vrea sa calmeze spiritele.

-E sigur o idee buna? E destul de tarziu. murmura atunci si Dante palid la chip.

-Cine a zis ca tu vii cu noi? pufai arogant Charlie. Ochii lui reci il scanara cu o privire neplacuta pe Dante. Nu esti parte din grup. Cel putin pentru mine, esti inexistent.

Charlie s-a inteles o buna perioada de timp cu Flavio. Pana in ziua cand Flavio a incercat sa se de-a la Lili. In acea zi, schimbarea lui fata de italian s-a schimbat radical. Si a devenit cea incerta din prezent.

-Charlie, nu incepe din nou. ma decid sa intervin. Dar Charlie mi-o taie scurt.

-Daca el vine, cu voi, atunci ia-ti gandul ca o sa ma vezi si pe mine acolo. Retrag propunerea.

-Este in ordine. Oricum nu voiam sa ies! se grabi atunci Dante sa linisteasca apele.

-Cred ca ai terminat de mancat, nu?

-Charlie, vez-ti de salata ta. Caci, daca ma ridic acum, poate iti arunc vreun vierme in ea.

-De unde ai tu viermi, Lili?

-Nu am viermi, dar, am omorat un tantat, cu pliciul. Mai devreme. Doresti, sa ti-l servesc gratis?

-Lili, orice ai spune, nu imi pasa, stii, nu?

Nu doream sa ii mai aud si pe cei doi cum sar la gatul altuia. 

-Fie, Charlie. Mergem, cu tine. Asta daca vrea...si Liev. Nu ma uit spre el. Fiindca nu am idee cum ma va privi. Desi, acum simt cum pulsul mi se accelereaza cu fiecare clipa.

Oare el se uita spre mine?

-Ce spui, Allen? Bem si noi ceva, putin biliard. Putin bowling. Gasim noi ce sa facem cand iesim.

-Fie. Tuna el monosilabic. Ma duc sa ma schimb. Il vad cum se ridica de la masa. Si cum porneste cu pasi mari spre usa. Deb fu cea care se ridica si disparu in urma sa. 

Am inceput atunci sa ma joc in tacere cu mazarea din farfurie. 

-Nu ai mancar vreun copan. aud vocea lui Lili cum sparge iar tacerea. Charlie, mai lasa-i si lui, nu mai fii asa nemancat! O vad cum ii trage una peste brat si pe Charlie cum se ineaca atunci cu mancarea. Vrei sa mori ca un animal? Scuip-o! 

Ma uit spre Dante. Dar si el parea la fel de pierdut in ganduri ca Liev. Inainte sa apuc sa ii spun ceva, baiatul se ridica de la masa si se facu nevazut din incapere.

-Mereu strici atmosfera in casa. Nu te saturi niciodata, este? il ataca Lili pe Charlie. Si ma trezesc atunci ca ma ridic si eu de pe scaun.

-Strangeti voi, sper. spun atunci sever. Si dispar inainte sa le aud reprosurile.

-Ce porunca, auzi la el, cum ne vorbeste! 

-Aici sunt de acord cu tine, Ross. Merita o bataie pentru acele vorbe. Il bati tu pentru mine?

-Glumesti sper.

-Niciodata nu te straduiesti sa faci nimic.

-Pentru tine? Normal ca sunt cel mai lent om din lume.

Pacatele lui Flavio RicciUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum