Promisiune incalcata

45 5 0
                                    

Perspectiva Liev

De cand il evit simt ca pot face mai bine fata presiunii. Si tuturor greutatilor prin care trec acum. Dar un lucru nu pot sa uit. Faptul ca a renuntat asa usor. Fara sa ii pese catusi de putin. Si la ce simt eu. Si credeam ca Charlie este un tip fara suflet in privinta relatiilor. Ar trebui sa rectific problema.

 Marti, am iesit in final in lume din nou, si am fost la ore. Fara sa ma mai plang. Si fara sa trag insa la fel ca restul chiulul. Se pare ca oriunde oamenii fac asta. Fie ca e o facultate intr-o tara dezvoltata, fie o tara mai putin dezvoltata. Unele cusururi nu se vindeca niciodata.

Cand am iesit din cladire, am dat in treacat de Sarah. Ca de obicei nu e singura. Ci insotita de prietenul ei, Jake. Nu am habar daca sunt impreuna ori nu. Dar nici nu ma voi sinchisi macar sa intreb.

-Ne revedem din nou! inainte sa apuc sa o salut porni spre mine si ma imbratisa atunci cu putere. O strang la randul meu in brate si ii zambesc sincer.

-Ma bucur si eu sa te revad! 

-Esti singur, nu?

-Daca te referi la Dante, ai dreptate. Desi, banuiesc insa, ca si el ar trebui sa fie prin zona. Banuiesc insa ca e in alt departament, fata de al meu.

-Dar si el invata aici, nu-i asa?

Stau de doua saptamani cu el si nu l-am intrebat macar o data ce anume studiaza. Uneori ma intreb ce e in neregula cu mine. De ce nu am acea curiozitate flamanda, care sa te faca sa devii uneori prea interesat in privinta vietii altor persoane. Banuiesc insa, ca propria viata mea privata ma impiedica sa imi arunc privirea in curtea vecinului.

-Din cate am verificat ultima oara da. spun si atunci o vad cum izbucneste in ras. 

-Oh, nu te-am prezentat pana acum oficial. Jakie, el e Liev.

-Salut, Liev.

-Salut si tie omule. spun si intind atunci bratul la randul meu. Imi retrag apoi mana si observ ca Sarah se uita iar trista in departare.

-Totul e okay? o intreb si un zambet trist ii reaparu pe chip.

-Nu ma pot opri, stii? Inca imi trec prin minte cuvintele sale. Incerc sa fiu optimista, dar timpul trece, Liev.

Un nod mi se pune atunci in gat si incep sa tusesc puternic.

-Oh, nu imi spune ca vorbesti iar de Ross. pufai scurt Jake. O fi tras prea multe pufuri si nu a mai nimerit casa.

-De aproape o saptamana intreaga? tuna pornita Sarah. Il cunosc pe Charlie. Nu e acel gen de tip care sa se evapore fara sa lase un semn in urma lui.

-Si eu cred la fel, Sarah. Ma tem ca ceva rau i s-a intamplat. ingan scurt. Si o vad cum isi musc buza de jos. 

-Asta e mai rau decat orice, Jake, poti sa ma astepti putin aici? Am nevoie la baie.

-Vrei sa iau eu rucsacul tau? Si sa il tin? o intreaba atunci amuzat. Sarah isi dadu ochii peste cap.

-Te porti de parca tu nu mergi la baie niciodata.

-Fix cand te gandesti insa, la Charlie? ranji el si izbucnesc atunci in ras. 

-Tu chiar nu ai deloc minte, Jake. bombani ea scurt si flutura scurt din brat. Mai stai putin sa hoinarim prin campus? Ori, te refugiezi din nou in casa, si ne mai vedem peste un secol, Allen?

-Te astept, sa nu ramai blocata pe acolo! urlu in spatele ei si o aud cum ma injura cu voce joasa.

-E foarte pasionala, tipa, stii?

Pacatele lui Flavio RicciUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum