Perspectiva Deborah
-Dar stiu ca e frig astazi! Liev imi arunca o privire nedumerita de indata ce am pasit in gerul de afara.
-Nu e chiar asa rece.
-Glumesti, sper!
-Trebuia atunci sa te imbraci mai gros. sosi si raspunsul. Imi dau atunci ochii peste cap si arat spre geaca de pe mine groasa.
-Ai idee ca e inca toamna si eu port o geaca cu blana?
-E mai bine sa iti fie cald, sa stii, decat frig. ingana el scurt. Vad cum isi trece apoi mana prin par. Deb, ce tot se intampla?
-Ce vrei sa spui?
-Nu inteleg, unde poate sa fie acum Charlie? Nu e genul care sa isi ia in mod clar lumea in cap fara sa nu anunte. Nu stim nimic legat de el de o saptamana. Chiar sunt ingrijorat.
-AI impresia ca esti singurul?
-Deloc. Lili pare la fel de speriata ca mine. Marcus e sceptic, nimic nou, ca de obicei. Cat despre Dante...ce pot sa spun de el? Nici macar nu cred ca se poate da cu parerea.
-Stiu, dar banuiesc insa, ca e o situatie care se va rezolva.
-Charlie nu era genul care sa intre in probleme. Nu uita ca nu era de aici. Da, traim de doi ani, insa, asta nu inseamna ca ne stie intreg orasul in acel sens, prietenos.
-Ma gandeam la John...Mai ales ca ultima oara, Charlie si-a luat bataie din vina lor?
-La asta imi statea si mie mintea. Imi vine sa ma duc pe teritoriul lor si sa ii bat pe toti.
-Liev, sper ca nu vei si face ASTA insa. adaug atunci cu voce joasa. Ca apoi sa il prind de brat. Deja lipseste Charlie. Nu vrem sa te pierdem si pe tine.
-Nu mai vorbi asa, Deb. tuna el cu emotie acum in voce. Si ma stranse la randul sau de mana. De parca ar fi pierit, ca Flavio. Este bine.
-Normal ca nu cred asta! Nu am vrut sa sune asa...Oh, iarta-ma. ingaim stins. Proasta mai sunt.
-Nu esti, deloc. Esti insa doar naiva si prostuta. ranji el scurt. Si atunci il calc pe adidas. Pentru ce-a fost asta?! Chiar esti naiva.
-Nu si proasta.
-Atunci draguta. Ma fac rosie la chip si ii trag una in brat. PENTRU CE-A MAI FOST SI ASTA?
-Inceteaza, Liev.
-Ce, te porti de parca nimeni nu ti-a mai spus-o. Chiar si eu pot sa vad cu ochiul liber ca esti atractiva.
-Liev...
-Okay, am inteles avertismentul. Nu vorbim despre cum sa fii vulgar, de fata cu tine.
-Nu sunt vulgara.
-Ce, eu sunt?
-Nu ma pot pronunta, acum. Il aud cum izbucneste atunci in ras.
-Fie, daca e sa fiu sincer, mama m-a prins o data cand citeam reviste de acel soi.
CITEȘTI
Pacatele lui Flavio Ricci
Misterio / SuspensoPacatele lui Flavio Ricci ne-au ajuns acum din urma. Miza jocului e mai mare decat am crezut la inceput. Iar razbunarea sa nu va cunoaste margini...