Ma tem

59 5 0
                                    

Perspectiva Charlie

In seara de dinainte, am putut sa ma scuz. Si sa urc in camera mea. Nu am vrut sa iau masa cu acel strain. Chiar daca nu seamana fizic la infatisare cu Flavio, inca il pot vedea pe el in acel baiat. 

Cam greu, a fost din pacate, a doua zi dimineata. 

-Ouale se ard, Charlie! il aud atunci pe Liev. Si tresar. Ma uit spre cratita si aproape ca-s improscat de uleiul stins, cand incerc sa le intorc. 

-Sunt arse. ingana stins Liev trist. Ma uit atunci fara vreo expresie pe chip spre el.

-Sunt doar oua.

-Aceea trebuia sa fie o omleta! Oh, da-te la o parte! ma retrag si il las pe Liev sa incerce sa salveze ce a mai ramas din ele.

-Charlie, daca vii aici, s-ar putea sa ajungi victima acestui ketchup. ma avertiza cu voce stricta Lili. Din reflex ma intorc spre ea si ii arunc priviri furise.

-Tu erai cea care trebuia sa le manance? Firar, credeam ca sunt pentru Dante ouale.

-Suntem doar noi in bucatarie, Charlie. suiera Liev spre mine. Cum mai prajesc acum baconul? Trebuie sa arunc uleiul asta. Si chiar voiam niste oua prajite! 

-Stai sa verific daca...oh, mai bine, nu. Ross, misca-te pana la frigider. 

-De ce eu?

-Fiindca din vina ta, niste oua nevinovate au avut de suferit! ma arata ea cu furculita. Daca nu vrei sa te trezesti cu aceasta furculita...

-Suntem totusi la o masa, Lili. ingana obosit Liev. Ma indrept atunci spre frigider si smucesc de usa. 

-Cate vreti?

-Deborah oare va dori si ea? o vad pe Lili cum il intreaba.

-Va trebui sa se abtina. spun si Liev izbucni in ras.

-Nu mai sunt deloc, nu?

-Mai sunt trei.

-Unul de fiecare. ingana Lili preocupata de soarta viitoarei omlete.

-Sa ne asiguram ca vom gati insa mai bine, ca pana acum. simt intepatura lui Liev, dar nu il bag in seama.

-Voi cand incepeti facultatea? il intreb si ranjesc spre acesta.

-Vinerea asta, pe 25 septembrie. ingana Liev scurt, de parca ar fi citat din carti. 

-Asa devreme? intreb mirat. Credeam ca veti merge la inceputul lui octombrie! 

-Charlie, tocmai ce am vorbit acum o saptamana despre asta. Draga, tu ne asculti macar vreodata?

-De ce esti suparata, Lili, spune mai repede. spun si ranjesc atunci in directia ei, sprijinit de frigider.

-Ouale, Charlie. porunci scurt Liev. Si ma tinti cu privirea. A trecut o ora aproape, de cand stai acolo.

-Vrei sa le arunc prin aer?

-Nu mai am geluri de dus. Asta e problema. Care din voi trantorilor mi-a furat gelul? suiera Lili pornita.

-L-a folosit sigur Deborah iar. ingan amuzat. Lili intinse piciorul, dar m-am ferit inainte sa imi primesc vreun sut din partea ei.

-Deb e o persoana civilizata. 

-Am un spirit civic demn de invidiat.

-Liev, tu ai fost, nu? Mai mereu stai cu orele in baie.

-Ce fel de tip ma crezi? tuna el pornit. Sunt geluri de fete, cum sa ies in oras, mirosind a parfum de magnolii!

Stau cu spatele la cei doi si ranjesc in continuare lenes.

Pacatele lui Flavio RicciUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum