Fantoma lui Flavio Ricci

147 9 0
                                    

Perspectiva Deborah

Seara a fost una tensionata. Nu am crezut insa ca voi avea parte de aceeasi atmosfera si a doua zi. Am asteptat ca baiatul sa plece prin oras, sugerand ca ar dori sa invete locurile din jur, ca apoi sa ne intalnim cu noaptea in cap in living. 

-Il cheama Dante Ricci. Si e tot din Toscana. rupse atunci tacerea Charlie amuzat. Ce tot va purtati astfel? Daca nu va pasa catusi de putin ca el sta cu noi aici? Nu voi il vreti aici?

-Charlie, ajunge. tuna pornit Marcus. Mereu uit adesea ca el pare mereu in postura de lider, in grupul nostru. Desi, nu cred ca l-am recunoscut vreodata in aceasta pozitie.

-Oh, te rog, nu mai incerca sa pretinzi ca iti pasa. ii taie atunci vorbele Charlie.

Ma uit atunci in departare pe geam si inghit in sec. Totul era asa de minunat, pana ca acest baiat sa apara. Acum, uite-ne, sarim unul la gatul altuia.

-Eu cred ca faceti crize, in zadar. Nu avem convingerea sigura ca e fratele mortului. pufai sec Lili. 

-Sa ii cautam prin lucruri. tuna atunci Charlie sec. Nu vei permite nici asta, nu, Marcus?

-Ce tot vrei sa demonstrezi, Charlie.

-Erai asa apropiat de acea javra. Nu mai am de gand sa il pupi si pe asta in fund. Nu cat timp sunt eu aici. Mi-a ajuns o data, cu tine si cu Flavio. Nu mai permit inca o repetare a acelui scenariu.

-Charlie, nu e fratele sau. E imposibil. Flavio a zis clar ca nu are frati. tuna atunci deja pornita si Lili.

Prefer sa raman tacuta si sa ma concentrez asupra prafului de pe pervaz. Incerc sa nu ma gandesc la ultimele amintiri cu Flavio viu.

Ori...la faptul ca i-am distrus viata lui Flavio Ricci pe veci.

-Si tu il crezi si acum pe mincinosul acela? pufai amuzat Charlie. Clar nu are de gand sa se poarte dragut astazi.

-Tu chiar esti imposibil. marai Marcus si vad cum scoate furios inhalatorul. Cu tine nu se poate discuta normal.

-Liev, tu nu spui nimic? il intreba atunci Charlie. Si il vad cum il fixeaza cu privirea sa rece, taioasa.

-Eu...imi pare rau baieti, dar Charlie are dreptate. Riscul e prea mare. Nu vreau ca baiatul acela sa ramana aici.

-Liev, nu si tu! marai Marcus pornit. Deborah? Lili? il vad cum se intoarce spre noi.

-Doua lucruri. tuna Lili si o vad cum zboara in goana pana la Charlie. Si ucm il impunge cu degetul in piept. Unu, imi place de prostanacul acela. Al doilea, lucru. Nu arata deloc insa ca Flavio Ricii. Trei. Poate sa fie doar coincidenta de nume. Patru. Care ar fi problema daca el sta aici? Nu inteleg. Cinci. Ascunzi cumva ceva, Charlie?

-Eu? Ai vrea tu! marai printre dinti Charlie. Ca sa fie intrerupt de catre Marcus.

-Tu ai fost la locul crimei in acea zi. Tu ai fost cel care l-a gasit pe Flavio.

-Aveti de gand sa ii spuneti atunci ca noi toti l-am cunoscut pe fratele sau scump? ranji atunci amuzat Flavio. Nu aveti decat. Poate va incepe sa creada altele, si va cauta sa se razbune pe noi. Aschia nu sare departe de copac.

-Mie imi pare un baietel cu fata de catelus.

-Tu vezi catei unde nu trebuie, Lili. o lectureaza el ca de obicei pe Lili. 

-Nu mai fii din nou un ticalos egocentric si fii si tu deschis!

-La un alt univers plin de psihopati ca Flavio? Nu multumesc, deja cred ca mi-a dat acel tip palpitatii cat pentru o viata.

Pacatele lui Flavio RicciUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum