E adevarat?

48 4 2
                                    

la media, Charlie Ross

Perspectiva Marcus 

Am stiut din prima clipa in care am fost lasat cu Dante si Liev in casa singur, ca lucrurile se vor complica peste masura. Nu m-am asteptat, ca vor deveni mai greu de controlat ca inainte.

-Aduc scara? mormai in timp ce ma straduiesc sa scot fiecare carlig de pe draperie cu grija. 

-Nu e nevoie de scara, merge doar cu un scaun, daca poti. Sunt destul de inalt. sosi raspunsul. Ridic atunci din umeri si ma intorc atunci cu un scaun din lemn.

-De unde e scaunul? Nu e din living, nu-i asa? ma uit atunci lung spre el. 

-Mai conteaza? Liev atunci se stramba prelung.

-Pai conteaza, fiindca strica design-ul casei tale la care tii asa mult. Las atunci scaunul pe gresie. Si ma uit direct spre el.

-Liev, ai chef de cearta, sau de treaba? 

-Am chef sa ma ocup singur de toate. marai el pornit. Il vad cum smuceste de scaun si cum se urca pe acesta, fara sa imi mai arunce vreo privire. Gestul sau ma duru. Si am stat o buna perioada de timp la doi pasi de el, fara sa stiu ce sa spun.

-Ar trebui sa te ocupi de vechea draperie. Arunc-o la gunoi. Si nu uita de clesti. 

-Am inteles. mormai atunci cu voce joasa. Si pornesc spre usa cu perdeaua rupta. Ma gandeam sa cumparam una cu tipe goale. Ce zici? Sau cu arme.

-Nu cred ca vei gasi ce cauti decat pe internet, probabil. sosi raspunsul. Ma uit atunci spre el relaxat.

-Nu ar fii interesant, totusi?

-Pentru Lili in mod clar, nu. Fiindca o va rupe de indata ce va patrunde in baie.

-Nu si daca o imbatam sau ii furam gelurile.

-Tu esti ala care s-a spalat cu ele? Ridic din spranceana amuzat.

-Eu, cu gel de fete? In contextul in care am propriul meu dulap? Cu geluri de firma? La preturi incredibil de mari?

-Corect, inseamna ca o fi fost Charlie? Nu pricep de ce s-ar spala cu geluri de fete.

-A zis ca gelurile barbatesti nu-s prea intense. Avea nevoie de o aroma mai tare. 

Il aud cum izbucneste atunci in ras.

-Ai grija. mai spun si cobor atunci la parter. Unde il vad in treacat pe fereastra pe Dante. Se afla in curte, alaturi de propietarul nostru. Lordul nostru, James.

-Oare ce tot mai vrea si mosul asta? mormai deja iritat. Ma indrept spre bucatarie si dupa ce scap de draperie si de clesti, ma hotarasc atunci sa ies, din casa. Pentru a trage cu urechea.

Inainte de a-mi pune planul in miscare, am auzit vocea lui Liev.

-Bine, cred ca voi avea nevoie de ajutor! Smith, putin ajutor, te rooog! 

-Eram sigur ca nu se va descurca de unul singur. clatin din cap si dupa ce mai arunc o ultima privire spre cei doi cum discuta destul de porniti, aleg sa imi port pasii spre scarile de la etaj.

Uneori Liev isi gasea cele mai proaste momente sa ceara ajutor.

Nu ca nu as fi fost dornic sa i-l ofer, dar fix chiar acum, totusi?

***

-Care e problema? intreb si intepenesc in prag, cu mana pe clanta. 

-Ce tot faci?! tun panicat cand il vad cum se intinde prin aer, destul de mult. Inainte ca sa apuce sa is piarda echilibrul m-am repezit spre el si l-am prins din spate, cu grija. 

Pacatele lui Flavio RicciUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum