Ne cunoastem macar?

30 3 0
                                    

Perspectiva Deborah

-E clar,  seara asta va fi la fel de plictisitoare ca si cea de dinainte. o aud pe Lili cum rupe tacerea asternuta peste noi toti. Imi arunc o privire spre telefon. Si imi amintesc de ultima discutie cu ai mei la telefon.

"Ai grija Deborah. Sa nu te mai lasi sedusa de baieti. O fata care nu se respecta, nu va fi niciodata respectata. "

-Chiar trebuia sa spui asta? o intreb. Si ma intorc spre Lili. Observ insa ca e destul de incruntata. Si vad cum plimba o caserola plina de inghetata dintr-o mana in alta. 

-Poate dai pe tine. spun amuzata. Si am trezesc atunci asaltata de lingura ei.

-Deborah, te rog, frumos, draga, vezi-ti de treaba ta. Imi dau ochii peste cap si tresarim atunci amandoua cand Nigel patrunse in camera.

-Pot sa ma uit la tv? sosi intrebarea lui artagoasa.

-Desigur. ingan mirata. Si ii intind atunci telecomanda.

-Multumesc. bombani scurt si fara vreun alt cuvant imi smulse telecomanda din mana si porni spre fotoliul din colt, cat mai departe de noi doua.

-Si noi acum ne uitam pe pereti? Suntem doua fete. intona sec Lili.

-Nici macar nu te uitai la film. adaug scurt. Si il vad pe Nigel cum incepe sa butoneze pe fiecare canal aparut.

-L-ai vazut pe Liev? o aud pe Lili cum intreaba si imi ridic atunci privirea din telefon mirata.

-A iesit acum ceva timp afara. Spunea ca vrea sa ia putin aer. Nu parea sa fie in largul sau.

-Stiu, e legat de ei bine...de ceva.o vad cum murmura scurt. Si cum arunca o privire furisa spre locul unde se afla Nigel.

-Haide, Lili. Nu trebuie sa transformam aceasta casa intr-un teren minat. E legat de Marcus, nu?

-Cam asa ceva. o vad cum se intuneca si mai mult la fata. S-au certat. In ultima perioada au o relatie asa instabila, incat ma astept sa se ia la bataie din clipa in clipa.

-Esti sigura ca iti cunosti macar prietenii? sosi replica lui Nigel din fotoliu.

-Vorbeam cumva cu tine? replica Lili dur.

-L-am vazut cu ochiul meu pe cel inchis la culoare cum il apara pe sfrijit. As spune ca au o relatie destul de stransa.

-Noi ii cunoastem mai bine.

-Ne cunoastem macar? Sa tin cont de opinia ta? ranji atunci Nigel spre Lili.

-Charlie probabil ti-a povestit si de mine.

-Nu, chiar nu mi-a zis nimic despre vreo Lili Hall. Din pacate. Vad cum ii pica atunci fata.

-E imposibil! Nu te cred! 

-Te tachineaza, Lili. o informez scurt. Si ma intorc spre Nigel. Chiar nu ne putem intelege?

-Esti cumva pacifista in grup?

-Vreau sa traim in liniste, aici.

-Dar stiu ca nu iti pasa mai deloc de Charlie. Si mai sustineti ca ii sunteti prieteni. Josnic.

-Stii tu ce e in sufletele noastre? izbucni atunci furioasa Lili. Ranjetul lui Nigel se lati.

-Da, pot sa vad, chiar foarte bine. Mai ales in al tau. In afara de propria persoana, chiar iti mai pasa asa mult de cei din jur?

-Nigel, esti prea dur cu Lili. incerc sa o apar, dar Nigel ma sageta atunci cu privirea.

-Iar tu...spui ca ai fost impreuna cu Flavio, dar salivezi in secret dupa fratele sau?

Pacatele lui Flavio RicciUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum