A/N: Toivottavasti kaikki on näinä aikoina pysyny terveenä ja tulee pysymään. Nyt on tärkeetä pitää itsestä ja läheisistä huolta. Ite oon lähinnä kyhnöttäny sisällä ja pakko sanoo, että tuun hulluks, jos tilanne jatkuu hirveen pitkään.
Halusin myös ilmottaa sellasen asian, että valitettavasti mulla ei oo tällä hetkellä yhtään motivaatiota muita tarinoita kohtaan, joten tämän tarinan pävittely jatkuu aika aktiivisena.
Vikana haluisin sanoo sen, että ilahdun aina tosi paljon teidän kommenteista. Arvostan niitä oikeesti tosi paljon, vaikkaen niihin melkein koskaan vastaa. Tuntuu aina niin hyvältä lukee niitä kommentteja. Voin kyllä sanoo, että ootte monesti piritäny mun päivää.
Toivottavasti nautitte nyt tästä luvusta.
-
Kate ei tullut vielä viikonloppuna kotiin. Hän soitti minulle sunnuntaina ja sanoi vaan, että hän tulee torstaina. Niinpä aika siirrettiin perjantaille. Tänään on perjatai ja jo kaksi viikkoa siitä, kun minä viimeksi näin Katen. On myös puolitoista viikkoa, kun näin viimeksi Holdenin. En ole kuullut hänestä yhtään mitään ja olen oikeastaan aika onnellinen, vaikka se hänen kommenttissa pistikin minut mietteliääksi.
Olen kieltämättä miettinyt sitä varmaan ihan liikaa. Minä en vain yksinkertaisesti ymmärrä. Minä en voi olla ihan varma, että mitä Holden tarkotti sillä. En voi puhua tästä Katelle, jos olen oikeasti vain väärässä. Minun epäilykseni sattuu vain olemaan, että Holden haluaa rakastavaan parisuhteeseen, josta mieleeni tuli välittömästi toinen kysymys.
Eikö hän rakasta Katea?
Puhuin tästä Tessalle ja hänen mielipiteensä oli sama kuin minulla: Minun ei pitäisi puhua Katelle mitään, enkä aio tehdä niin. En ole täysin varma mitä Holden tarkoitti, joten en voi pilata Katen onnea. Ja eihän sitä edes tiedä, että uskooko Kate minua. Hän ei näe tosiasioita Holdenista, kun sattuu olemaan niin rakastunut siihen mieheen.
Kate ja Holden tulevat tänne kymmenen minuutin kuluttua - tai silloin meidän tapaaminen alkaa. Tessa pääsee tällä kertaa kunnolla tapaamaan Holdenin. Kyllähän hän viime kerralla näki Holdenin nopeasti, mutta ei Tessa osannut sanoa oikein mitään.
"Oletko sinä sitten yhtään innoissasi?" Tessa kysyy ja käännän katseeni häneen. Istumme jo toimistossa, koska Randall lupasi sanoa missä olemme.
"En minä tiedä. Ehkä ihan vähän", sanon, mutta se on valetta. Minä olen todella innoissani, enkä siis todellakaan tästä tapaamisesta, vaan treffeistäni. Minä harkitsin viikon ja maanataina uskaltauduin sitten. Henry laittoi kaverilleen viestiä ja antoi sitten samalla siinä numeroni.
Olemme Gavinin kanssa jutelleet pitkin viikkoa ja olen saanut hänestä todella hyvän vaikutelman. Hän vie minut tänään syömään ja olen täysin toihkeissani.
"He ovat siinä ensimmäisessä toimistossa", kuulen Randallin sanovan ja silloin minä ryhdistäydyn. Ovi aukeaa ja Kate kävelee Holden perässään sisään. Hän ihan ensimmäisenä halaa minua ja tervehtii meitä molempia. Tessa ja Holden esittäytyy kunnolla toisilleen ja me pääsemme sitten istumaan.
"Meidän pitää vaihtaa kuulumisia, Kate. Käykö sinulle huomenna? Tai sitten sunnuntaina?" Kysyn ihan ensiksi ja Kate nyökkäilee. Hän hymyilee ja näyttää iloiselta. Olen onneksi tuntenut hänet tarpeeksi pitkään, että tiedän tuon olevan feikki. Häntä varmaasti huolestuttaa äitinsä kunto.
"No onko täällä tapahtunut mitään ihmeellistä?" Kate sitten kysyy ja minun katseeni eksyy automaattisesti Holdeniin. Hän katsookin minua jo valmiiksi, mutta minä en katso häntä pari sekuntia pidempään.
YOU ARE READING
Frozen heart//IN FINNISH
Romance"Kaiken tämän hirveän paskan jälkeen minä seison tässä. Seison sinun edessäsi, ja hyvin epätoivoisena haluan saada vastauksia. Minulle tämä on merkinnyt enemmän kuin olisin voinut edes kuvitella tai halunnut, joten haluan tietää vastauksen. Onko täm...