A/N: Hei kaikki ihanat! Kirjotin just jo seuraavan luvun valmiiks, joka saa jäädä odottamaan oikolukemista. Sen julkasen sitten tiistaina😉
Mua vaan kiinnostas tietää, että haluutteko te hahmoista Q&A:aata. Mä ajattelin, että voisin lisäks kertoo musta kymmenen faktaa, koska en oo oikein mitään itsestäni hirveesti tänne Wattpadin maailmaan kertonu. Kertokaa toki mielipiteenne, mutta en pitkästytä teitä yhtään enempää, vaan päästän luvun pariin.
-
Saavuin kotiin läpimärkänä. Laitoin puhelimeni rintsikoideni sisään ja ihan hyvin se siellä selvisi kotiin asti. Pakko vain myöntää, että en tullut ihan suorinta tietä sieltä ravintolasta kotiin. Minun oli pakko poiketa apteekin kautta. Tämä olisi pitänyt tehdä jo päivällä, mutta olin ihan liian ajatuksissani, että olisin muistanut. Kävin hakemassa jälkiehkäisypillerin, koska en todellakaan kaipaa tähän lisäksi vielä vahinkoraskautta.
Tajusin siinä apteekin kohdalla, että minullahan on puhelimeni kuoressa jonkin verran rahaa ja se sitten riitti oikein hyvin siihen pilleriin. Mitä nopeammin sen ottaa, niin sen parempi. Otankin sen välittömästi, ja istahdan sen jälkeen sohvalle.
Lopetin e-pillereiden syönnin erottuani Nickistä, koska se rasvoitti ihoani aikalailla. En nimittäin uskonut, että tulisi vähään aikaan seksiä harrastettua. Tai olisin edes luullut, että kondomi olisi ollut käytössä, mutta ei. Eipä ollut, ja se tapahtui vielä kahdesti, joten en todellakaan ole ottamassa mitään typeriä riskejä. Minulle on aivan sama, että joudun maksamaan jostain pilleristä.
Istun sohvalla ja tuijotan mustaa televisiota. En välitä edes siitä, että minulla on märät vaatteet päällä. Minun pitää vain hetki olla tässä ja hengähtää. Minä vain toivoisin, että tämä kaikki on ohi. Totuuden kertominen, Katen vihoittelu ja Holden. Haluan jatkaa sitä elämää mitä elin lähes kaksi kuukautta sitten. Se oli ehkä tylsä ja hiukan yksinäinen, mutta siinä ei ollut mitään turhaa draamaa.
Vesipisaroita tippuu hiuksista naamalleni ja tuntuu kuin olisin juuri tullut suihkusta. Ihan sellainen olo tällä hetkellä. Ehkä minun pitäisi oikeasti laittaa nämä vaatteet tuonne koneeseen ja laittaa se päälle. Ennen sitä voisin kyllä käydä suihkussa ja sen jälkeen syön jotain. Minulla on niin järkyttävä nälkä.
Nousen ylös ja suuntaan kylpyhuoneeseen. Heitän vaatteet pesukoneeseen ja menen suihkuun. Käyn vain aivan pikaisesti, koska nälkä minulla on niin kova. Laitan pois mennessäni pesukoneen päälle.
En käy ensiksi edes pukemassa, vaan työnnän pizzan uuniin. Vasta sitten kävelen huoneeseeni ja vedän lyhyet shortsit jalkaan. Päätän myös laittaa Henryn antaman hupaarin, joka sopisi oikeastaan hänen tilanteessa tällä hetkellä. Tässä nimittäin lukee "1+1=3, if you don't use condom". Voisin viedä tämän hänelle ja kysyä haluaako hän ottaa tämän takaisin, vaikka itse tykkään pitää tätä kotona päällä.
Anna toisen pyyhkeen jäädä hiuksiini ja menen sitten keittiöön. Istun sarakkeen äärelle odottamaan, että pizzani olisi kohta valmista. Laskin kotiin tullessani puhelimeni tähän ja nyt nappaan sen käteeni. Tessa on laittanut minulle viestin, että hänen serkkunsa voisi jo maantaina tehdä minulle tatuoinnin, jos vain haluan. Vastaan hänelle, että se käy oikein hyvin ja, että lähetän hänelle kuvan vielä tänään, jotta hänen serkkunsa voisi jäljentää sen valmiiksi.
Rupean selaamaan niitä kuvia, joita olen ajatellut ottaa, tai siis tekstejä. Minun pitäisi vain valita fontti ja koko. Tässä vaiheessa unohdan pitsani vähäksi aikaa ja se meinaa melkein palaa. Onnekseni haistan ihanan tuoksun, ennen kuin sille kävi mitenkään pahemmin.
Nostan pizzan lautaselle ja leikkaan sen mahdollisimman varovasti, että en vain polttaisi näppejäni tai pizza lentäisi lattialle. Saankin leikattua sen nopeasti ja rupean syömään. Samalla minä yritän parhaani mukaan keksiä fonttia tälle. Täällä on niin paljon erilaisia, että en osaa päättää. Tessan mukaan hänen serkkunsa on todella taitava eli missään fontissa ei pitäisi olla mitään ongelmaa.
YOU ARE READING
Frozen heart//IN FINNISH
Romance"Kaiken tämän hirveän paskan jälkeen minä seison tässä. Seison sinun edessäsi, ja hyvin epätoivoisena haluan saada vastauksia. Minulle tämä on merkinnyt enemmän kuin olisin voinut edes kuvitella tai halunnut, joten haluan tietää vastauksen. Onko täm...