Google térképpel haza tudtam jutni nagy nehezen. Szerencsémre pont akkor jött egy busz és így nem kellett órákat sétálnom. Végig bambultam kifele az ablakon és a történteken gondolkoztam. Mit fogok anyának mondani? Kiara haragszik rám? Annyi cseszett kérdés jár a fejemben és a választ nem találom. Mintha egy ördögi körforgásba csöppentem volna.
Már azt is leszarom, hogy mit gondol rólam Adam, kifizetem a kurva ajtót és felejtsük el. Remélem senki nem emlékszik már a tegnap estére. Folyamatosan pittyeg a telefonom, biztos anya vagy Izi üzen, hogy hol vagyok már. Ránéztem a telefonomra és amit láttam, nem akartam elhinni. Vagy húsz plusz instagram posztban jelöltek meg és még ugyan ennyi insta storyba. Mi a fasz? Megnyitom az instát és mit látok, ahogy ott állok Adam mellett a színpadon és oda van írva a kép alá, hogy Az első számú közellenség, a fő utáló, az utálók vezetőcsillaga, a legfőbb ellenség. Valaki olyan poénos volt, hogy Darth Vader fejére szerkesztettek és oda írták, hogy A sötétnagyhölgy. Nyald meg a talpam te köcsög töcskölő pöcs! Már csak egy kérdésem van, honnan tudták meg az insta nevem? Persze, mind áll oldal volt, hogy a fenébe ne! Még szerencse, hogy anyának nincs instagram oldala, különben nagy bajba lennék.
Kinyírlak Adam Hemmings!
Nagy levegő, mosolyogj és menj be a házba! Összeszedtem magam és benyitottam a ház ajtaján. Szerencsére mindenki aludt még, nyolc óra körül lehet az idő. Halkan felmentem a lépcsőn és egyből a fürdőt vettem célpontul. Vettem egy forró zuhanyt, hajat mostam, hogy nem lássák rajtam, hogy úgy nézek ki mint egy hulla. Miután végeztem, bementem a szobámba és felvettem a szokásos otthoni szettem, ami egy szürke Adidas melegítőnaciból és egy fekete egyszerű pólóbál állt. Felnyitottam a laptopom és szemügyre vettem a kreatívabbnál kreatívabb szerkesztett képeket. Hivatalosan is én lettem a legutálatosabb utáló.
A fejemet belemélyesztettem a párnámba és mondogattam magamba, hogy ez csak egy álom, ez csak egy álom.
- Mivan te insta celeb? Ez most komoly Jess? Adam Hemmingsbe kell pont belekötnöd? Mit csináltál már megint? - nyitott be a szobámba Izi és ezzel rájöttem, hogy ez nem egy kurva álom, ez a valóság.
- Mindenki csak annyit tud, hogy utálom és, hogy beolvastam neki, de azt, hogy ő mit csinált, senki nem tudja! Gyere, ülj ide...
Elmeséltem neki mindent, tudtam, hogy benne bízhatok.
- Te azon az estén kétszer kaptál pánikrohamot? Basszus! De ugye most már jól vagy? - szorosan a karjaimba zárt és én simogattam a hátát, hogy kicsit megnyugtassam.
- Igen, jól vagyok! Ezek a posztok meg két nap alatt eltűnnek, leszarom igazából.- remélem tényleg eltűnik.
Izi mindig is jól kezelte a rossz embereket. Ő neki soha nem volt ilyen lelki problémája apa miatt. Őt is lejáratta, de ő máshogy reagált, nem úgy mint én. Szép kis bemutatkozás lesz ez az új sulimba! Szuper!
Miután mindent kibeszéltünk rám írt Kathy is, hogy mégis mi ez az egész, neki is elmeséltem és hasonlóképpen fogadta, mint Izi. A hosszas megbeszélés után olyat kordult a hasam, hogy szerintem Philadelphiában is hallották. Lementünk a konyhába, ahol anya sütött pár bacont és tükörtojást hozzá. A kedvencem! Leültünk az asztalhoz és tudtam, hogy nem úszom meg kérdezgetés nélkül. Megterítettem és a tányéromra tettem pár szalonnát és kettő tojást.
- Milyen volt a buli Jessica? Jól érezted magad? Sok mindenkivel megismerkedtél?- a fürdőszobával egészen közel kerültünk egymáshoz!
- Nagyon jó volt. - egy kamu mosolyt erőltettem az arcomra és ettem tovább a reggelim.
- Kicsim, amióta az asztalnál ülünk, folyamatosan pittyeg a telefonod. Ilyen nagy sikert arattál? -ohh, ha te azt tudnád!
YOU ARE READING
Rosszba szeretve [BEFEJEZETT]
Teen Fiction" - Ohh ugyan már Jess, gyere, mulass egy kicsit! - Ha ezt mondod, annak sosincs jó vége." Jessica Clark egy átlagos tini lány, aki új életet kezd Los Angelesben. Reménykedik, hogy hátra hagyhatja a gyerekkori traumáit és végre boldog lehet. De ez...