28. rész

364 10 0
                                    

November 27.

- Mit szólnál ha suli után elmennénk ruhát nézni? Én már hónapokkal ezelőtt megvettem, csakhogy valakinek ki kell találni, hogy csak piros ruhába lehet menni, szóval most van egy kék ruhám, ami ugye nem lesz jó! - dühöngött a szünetben Hailey, aki az elmúlt időben mindig velünk van. - Miért nem lehetett volna más téma? Mit tudom én... például Hamupipőke üvegcipellője? Ahhoz passzolna a ruhám!

- Hailey, tedd el a ruhát jövőre, majd az lesz akkor a téma. Nekem már megvan a ruhám, szóval csak nektek kell. - mondta lelkesen Kiara, mert egyszer már úgy volt, hogy elmegyünk együtt ruhát nézni, csak én lemondtam. Elindultunk a mosdó felé, de Adam megállított minket.

- Lányok, sziasztok. Jess, tudnánk egy kicsit beszélni? - fordult felém aztán Adam és csak bólogattam és oldalra húzódtunk. - Rövid leszek. Megtudtam, hogy Frednek tetszik Hailey és elhívtam a bálra. Mielőtt kiakadsz, arra gondoltam, hogy cserélhetnénk párt. Ugye te is azt szeretnéd, hogy Fred jól érezze magát? 

- Ezzel azt akarod mondani, hogy velem nem érezte volna jól magát? - förmedtem rá mérgesen, de láttam abban értelmességet, amit mond. - Nekem jobb ötletem van. 

- Halljam. Mi jobb az én alapból zseniális tervemnél? - még hogy zseniális... 

- Túl feltűnő lenne, ha cserélnénk, ezért, én elmegyek Freddel, te meg Haileyvel. Aztán bemutatjuk őket egymásnak és ott hagyjuk őket beszélgetni. Na mit szólsz?

- Hát az enyém sokkal egyszerűbb. De akkor legyen úgy, ahogy szeretnéd. - bele egyezett az ötletembe. Tulajdonképpen nekem semmi bajom nem volt az Adam tervével, de nem mondhattam azt neki, hogy rendben, legyen úgy, ahogy te akarod, mert az nem én lennék. - Tali suli után? - ohh igen... A kis incidensünk után egyre többet beszélgettünk és a legtöbbször haza kísér, vagy beülünk valahova kávézni, vagy valami. 

- Bocsi, de más programom van. Ami még fontosabb még nálad is. - a mellkasát megböktem, de elkapta az ujjam.

- Ez fájt az egómnak. - megcsókolta az ujjam és elengedte. - Akkor majd ha végeztél a fontos teendőddel, majd hívj fel. - a fejemet megráztam és ott hagytam. Lehet, hogy mostanában nem utáljuk annyira egymást, de nem is fogok az ő barátnője lenni. 

                                                                                             ------------------

- Ebben úgy nézek ki, mint a nagymamám. - nézegette magát Hailey a tükörben. - Adam Hemmings lesz a kísérőm a bálon, szebbnek kell lennem mindenkinél. Mármint, mi hárman leszünk a legszebbek. - javította ki magát. - Jess, te nem nézel magadnak ruhát? 

- Tényleeg! Nehogy te kimaradj már! - nézett rám Kiara is és, hogy őszinte legyek, nem igazán szeretek ruhákat próbálni. Nem nekem való ez a csicsás ruha. Itt fodor, ott csipke, amott meg egy kis flitter meg csillogós izék, nem igazán vonzanak. 

- Én arra gondoltam, hogy felvennék egy piros felsőt és hozzá egy ugyan olyan színű nadrágot. - a lányok szája tátva maradt és azonnal ellenkezni kezdtek. - De lányok, ez nem az én stílusom. Legközelebb inkább Demona átka legyen a téma, akkor legalább lehetek feketébe.

- Miért van mindenkinek baja a témával? Hailey, neked találunk olyat, amiben olyan leszel mint egy hercegnő, neked meg olyan Jess, amiben jól érzed magad, vagy majd rád erőltetjük. - kedves...

A kezembe nyomtak három ruhát. Túl fodros, túl sok a csipke, túl hercegnős, túl sok a kő és  a gyöngy. Nagy duzzogva felpróbáltam az ultra habos-babos mindenütt csipkés ruhadarabot és nincs az a pénz, hogy én ezt felvegyem a bálra.

Rosszba szeretve [BEFEJEZETT]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz