29. rész

390 12 1
                                    

December 1.

Reggel korán keltem, még annak ellenére is, hogy a bál csak nyolckor kezdődik. Annyira izgatott voltam, hogy kipattant a szemem a helyéről és az agyam már javában kattogott, hogy valami extra sminket kell magamnak csinálni, ha már a ruhám szar lesz. Átjön hozzám Kiara készülődni, ő majd megcsinálja a hajam, vagyis, ezt mondta. 

- Jó reggelt. - már anyáék az asztalnál ettek, lehet még sincs, annyira korán? - Hány óra van? 

- Jó reggelt neked is, kincsem. Tíz óra múlt, kérsz reggelit? - leültem a szokásos helyemre és néztem, ahogy Izi szemei csillognak, mi történhetett? - Ma Izabella a barátnőinél fog aludni, ő is had érezze jól magát. Tényleg, Jessica, megmutatod a ruhád? - mélyet sóhajtottam és csak lökdöstem a villámmal a főtt tojást. - Neked nincs ruhád? Miért nem szóltál? Tegnap még eltudtunk volna menni nézni neked valami csinos darabot. 

- Voltam a lányokkal, de mindegyikben úgy néztem ki mint egy bazári majom. Ugye te sem szeretnéd, hogy a lányodból egy két lábon járó ruhakupac legyen? Az se biztos, hogy elmegyek, nem fogom lejáratni magam. - a végét már egészen halkan mondtam, csoda, hogy megértették amit motyogtam.

- Jessica, drágám. - anya megfogta a kezeimet és simogatni kezdte. - Felvehetsz akármilyen ruhát, vagy nadrágot, vagy bármit, te mindenben csodálatosan fogsz kinézni. - anya szavai már majdnem meghatottak, amikor az a kis szaros Izi elröhögte magát. Kedves testvér...

Végeztem a reggelivel és felmentem a szobámba. Találtam egy őskori szoknyát, szegény nagyon csúnya, de legalább nem nadrágba megyek.  

                                                                                          ----------------------

Már fél hat körül járt az idő, amikor megérkezett Kiara, ugyanis ő is itt csinálja a sminkét és a haját is. 

- Jessica, megjött Kiara. - kiabált fel anya a szobámba.

- Beengeded légyszi? - kiabáltam vissza és aztán Kiara berontott a szobámba.

- Tegnap 3 ruhaszalonban voltunk, hogy megtaláljuk, ezt! - felmutatott egy bordó színű ruhát, ami a derekánál ki van téve kővel. - Ha azt mondod, hogy nem tetszik, akkor is ezt fogod felvenni!

- Kiara... Ez gyönyörű... - ennél szebb ruhát talán még sosem láttam.

Kiara ruhája sokkal egyszerűbb, de szexibb volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kiara ruhája sokkal egyszerűbb, de szexibb volt. Kis rövid, ejtett vállú bordó ruha. Egy arany színű magassarkút társított hozzá. A haját begöndörítette és egy gyönyörű sminket készített magának.

 A haját begöndörítette és egy gyönyörű sminket készített magának

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Rosszba szeretve [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now