25. rész

409 10 0
                                    

Nate egy megállóval előbb leszállt, én meg egyedül ültem még öt percig. Kiara már a buszmegállóba várt engem, de amikor meglátta, hogy mosolygok, úgy nézett rám, mintha egy halottat látna. Oda futottam hozzá és szorosan magamhoz öleltem. 

- Mi történt veled? Pár órája még sírtál, most meg kicsattansz az örömtől. Most ne értsd félre, örülök, hogy boldog vagy, csak hát igazán mesélhetnél. 

- Ha oda értünk hozzátok, mindent elmesélek ígérem. 

Pár perc volt gyalog az út, szerencsére nem faggatott, inkább ő mesélt. Volt a családjával kirándulni, boboztak, csónakáztak és még egyéb sok jó programon vettek részt. Mondta, hogy elmentek egy napra Disneylandbe és ezen egy kicsit elmosolyodtam, de a szívem majdnem megszakadt. A lakása Kiarának nagyon otthonos volt. Mindössze két hálószoba volt, ugyanis Kiara egyke, a másik a szülei szobája volt. Egy egészen modern fürdőszobájuk és konyhájuk volt. A nappali meg hát egészen verdeste a luxus kategóriát. Bevezetett a szobájába, ami nagyon Kiara stílusát tükrözte, magyarán, minden rózsaszín és fehér. Leültem az ágyára, ami hihetetlenül kényelmes volt.

Elmeséltem neki az egész történetet. Hogy elmentem a családi tavukhoz és hogy nem hozta a kulcsot és az első éjszakámat a kocsiba töltöttem. Elmeséltem, hogy elvitt reggel futni abba a csoda erdőbe és visszafele taknyáltam egy hatalmasat. Hogy eszébe jutott Adamnek, hogy van pótkulcs és bejutottunk a házba és egy csoda szobát kaptam. Hogy elmentünk kajálni és ráhajtott a pincér csaj, és féltékeny lettem és aztán este piknikeztünk és néztük a csillagokat és mennyire romantikus volt. De nem hagyhattam ki, hogy elmentünk mi is Disneylandbe és megígérte, hogy elvisz majd egy teljes napra is. És elérkeztünk a csókhoz, hogy mennyire romantikus volt és lelkiztünk és sírtunk és így még meghittebb volt az egész, és utána együtt filmeztünk. Aztán jött a fájó pont... Hogy elmentünk a haverjaihoz és azt mondta, hogy én csak arra kellek neki, hogy lefeküdjek vele és ennyi. Aztán és elszaladtam, összeszedtem a cuccom és felszálltam egy buszra, ahol megismerkedtem Natetel és, hogy ő mennyire vicces és aranyos és felvidított. 

- Azta... - annyira sok mindent meséltem, hogy nem csodálom, hogy csak ennyit tudott mondani. - Szóval, Adam egy tuskó, viszont ez a Nate elég jó pasi lehet. 

- Hát mert az is. Adam, meg hát... pontosan az, amit mondtál. - helyeseltem egyértelműen, mert nekem is egyből ezek jutottak eszembe, mintha gondolat olvasó lenne.

- Igazán bemutathatnál ennek a Nate srácnak. 

- Add ide a telód, megmutatom, tudom az insta nevét. - átnyújtotta a telefonját és még nem is tudja, hogy mire készülök. Gyorsan beírtam a nevét és bekövettem és rá is írtam, hogy "Szia, Jessica barátnője vagyok, és mesélt rólad, és én  megszeretném köszönni, hogy nem egy kisírt szemű lány jött hozzám, hanem egy mosolygós. " Ezután a kezébe nyomtam a telefont Kiarának és teljesen elvörösödött, amikor meglátta, hogy mit csináltam. 

- Jessica Margaret Clark, te mi a jó büdös francot csináltál? - honnan tudja a középső nevem? - Te ráírtál? Ohh bazdmeg, valamit ír. - sikítva eldobta a telefonját, amikor meglátta, hogy válaszolt Nate. - Jessica, ha lejárattál én megöllek.

- El se olvastad, hogy mit írtam! Ne aggódj, nem adtam meg neki a cipő méreted. Megnézzük, hogy mit írt? - Kiara csak bólogatott és kezébe vette a készüléket és óvatosan megnyitotta a beszélgetést. - Naa, mit ír? Muta mááár! - kivettem a kezéből a telefont, mert teljesen lefagyott. Az üzenetben ez állt: " Hát nagyon szívesen! Őt már sikerült megismernem, téged is szívesen megismernélek.

- Jess... Ez a srác egy adonisz, aki megakar engem ismerni! - hátra dőlt az ágyon az arcát a kezébe temette. 

- Hát nagyon szívesen. - idéztem Nate üzenetét és mosolyogtam a lányra, aki most már a fellegekben jár. - Szedd már össze magad, éppen a lelki sérelmeimet mesélem neked! - próbáltam a durcisat játszani, de ahogy ránéztem Kiarára és csillogott a szeme, nem tudtam nem elmosolyodni. - Összehozok neked vele egy randit. Add a telód, te most képtelen vagy rá. - elvettem a telefonját és írtam neki, hogy " Mit szólnál, ha holnap elmennénk valahova? " Megvártam, hogy mit reagál rá és mosolyogva közöltem a hírt Kiarának. - Holnap fél kettőkor randid lesz Starbucksban. - a lány hirtelen rám kapta a tekintetét és sikítva elkezdett futkosni a lakásba. Ez hülye! 

Rosszba szeretve [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now