Szeptember 26.
Hihetetlen, hogy telik az idő. Már péntek van! Adammel azóta sem beszélünk, kerüljük egymást. Vagyis, kerültük egymást, eddig a napig.
Miután haza értem, lezuhanyoztam, elkezdtem olvasni és egyedül voltam otthon, szóval kicsit énekelgettem is. Csöngettek az ajtón.
- Igen?
Szétnéztem, de senki nem volt ott... csak egy csomag. A csomag tetejére ez van ráírva:
"Csak és kizárólag Adammel nyithatod ki! "
Okééé, ettől egy kicsit befostam, de semmi baj! Akkor menjünk Adamékhez! Biciklivel mentem, a város másik felére.
Hát hülye vagyok én? Az hát!
Megálltam az ajtó előtt, letámasztottam a bicim és akkor hajrá. Csengessek vagy kopogjak? Hm... Ebbe a nagy házba elveszik az én kopogásom, úgyhogy csengetek. Megnyomtam a csengőt és még nem készültem fel arra, ami ezután történt.
Nyílik az ajtó és Luke Hemmings állt előttem. Mi aaaaa! Hirtelen azt hittem kitör belőlem a fangörcs, de muszáj volt moderálnom magam.
- Ö..ö... öööö... Szi, szi, szia... - Na csak összejön ez! - Adamhez jöttem.
- Oooh, biztos te vagy Jessica! Azért voltál ismerős! Gyere be!
Na álljunk meg egy lófasznyira! Én??? Ismerős voltam Luke Hemmingsnek?? Tuti álmodok!
Bementem az ajtón és ahogy elmentem mellette, megcsapott a kellemes parfüm illata.
- ADAAM! Vendéged van! - felkiabált a lépcsőn Luke és leült a bárszékre, ami a konyhapult előtt van.
Csak álltam, mint valami nyomorék és vigyorogtam.
- Kell egy kis idő, mire ráveszi magát, hogy lejöjjön. Addig szerintem ülj le, ide mellém.
- Ohh, köszi! - nincs ellenvetésem, ilyen ajánlatot nem lehet vissza utasítani.
- Mostanában kicsit fura Adam... De ennél még az is furább, hogy a lányok akiket felhoz, véletlen mindig az én szobámba "betévednek"... Jajj, bocsi, azt hittem ez a fürdő. Hupszi, nem tudtam, hogy ez a te szobád. Szóval előre szólok, az én szobám a harmadik emelet második szoba. Nehogy véletlen te is nálam köss ki.
- Oda fogok figyelni. Honnan számolva a második ajtó?
- Felmész a lépcsőn, ott egy ajtó szembe és az mellett.
- Vettem! - igazából fingom sem volt, hogy melyikről beszél, de nem is baj, így legalább nem kell megjátszanom magam, ha VÉLETLEN pont hozzá nyitok be.
Nagyon kedves, aranyos és olyan cuki ahogy neveet... Tök laza volt, vágta, hogy nem miatta jöttem. Kérdezgette, hogy mi van a dobozba, de ezt én is szeretném tudni...
- Na végre, hogy letoltad az édes kis seggedet! Nem illik megvárakoztatni egy lányt, öcskös! - támadta le a lépcsőn érkező Adamet - Jess, ha menekülni akarsz, tudod, hogy melyik az én szobám.
- Második ajtó! - elnevettük magunkat és Luke felröppent a lépcsőn. Miért nem tud Adam is ilyen kedves, cuki és kedves lenni?
- Te mit keresel itt? - rám förmedt, kedves...
- Csomagot hoztam. Az van ráírva, hogy csak veled nyithatom ki.
- És ezért ide jöttél? Ne nevettess már Jessica! Ez tuti kamu! - jaa, persze! Mert amúgy minden nap, csak úgy poénból kitalálok ilyeneket...
YOU ARE READING
Rosszba szeretve [BEFEJEZETT]
Teen Fiction" - Ohh ugyan már Jess, gyere, mulass egy kicsit! - Ha ezt mondod, annak sosincs jó vége." Jessica Clark egy átlagos tini lány, aki új életet kezd Los Angelesben. Reménykedik, hogy hátra hagyhatja a gyerekkori traumáit és végre boldog lehet. De ez...