20. rész

442 11 0
                                    

Október 27.

Reggel Adam hangjára keltem fel és arra, hogy simogatja a kezem. Mi a....? 

- Jó reggelt álomszuszék! Öltözz fel és gyere le a konyhába. Reggeli, akár egy gyors zuhany is belefér, ha fürdesz reggel, de utána induluuunk. - széthúzta a függönyöket és a gyenge Nap összes sugara megtalálta az arcom és vakítóan hatottak az álmos szemeimre. - Reggelinek rántottát csináltam, remélem megfelel.

Hogy mivan? Adam Hemmings rántottát csinált ,úgy, hogy nem égett le a ház? Megvagyok döbbenve!

Miután kiment a szobámból, azonnal elkezdtem keresni valami elfogadható ruhát. Egy fehér pántosra és egy világos színű farmerre esett a választásom. Felvettem hozzá egy kötött pulcsit is, mert jól néz ki, de tutit beledöglök, olyan melegem lesz. Igen, lehet túl kihívó ez a felső, de ez most nem érdekel, a pulcsi pont eleget takar.

- Azt most azonnal vedd le! - mutatott a pulcsimra Adam én meg próbáltam nagyon csúnya fenyegető szemekkel ránézni, hogy ne basztassa a pulcsim

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Azt most azonnal vedd le! - mutatott a pulcsimra Adam én meg próbáltam nagyon csúnya fenyegető szemekkel ránézni, hogy ne basztassa a pulcsim. - Olyan nagymamás! De ez a kis toppod... nagyon szexi. - mosolyra húzta a száját én meg aranyos voltam és elfogadtam a bókját és odamentem a hűtőhöz és kivettem a narancslevet. 

- A pulcsi marad! - leültem az ebédlőbe és magam elé vettem egy jó nagy adag rántottát és elkezdtem enni. - Hova megyünk? - kérdeztem teli szájjal. Komolyan mondom, mint valami falusi suttyó, olyan vagyok.

- Jessica, egyél. Majd úgyis megtudod és tuti, hogy élvezni fogod!- ettől félek én is... Annyira határozott volt és láttam az arcán, hogy valamit tervez. 

Mind a ketten megettük a reggelinket és még tíz percet vártunk, de aztán sikeresen útnak indultunk. A kocsiba újra megéreztem a kellemes rózsa illatot. Valahogy Adam mellett biztonságban érzem magam. Nem vezetett eszeveszetten és betartott mindent, még a sárgán sem ment át, inkább megállt. 

- Egyszer nagyon durván megbüntettek. Majdnem elvették a jogsimat is. Azóta nagyon odafigyelek mindenre. - mesélte Adam és egyből kíváncsivá tett.

- Mit csináltál? - fordultam felé és elmosolyodott, de mégis azt láttam, hogy szégyelli.

- Hát... Nem vagyok rá túl büszke... Buliba voltam, ittunk és hülyeségből kitaláltuk, hogy az egyik tanárunkat megszívatjuk. Aztán áthajtottam egy-két piroson és talán túl gyorsan is hajtottam. De épségben elértünk a tanár házához. Kopogtattunk az ablakon meg az ajtón és rémisztgettük. Aztán én kicsit túl részeg voltam és elkapott a tanár. Kicsaptak, és ezért jöttem át a te sulidba. Tudom, hogy most mire gondolsz. Friss jogsim volt, szerencsére a szüleim nagyon jó ügyvédet fogadtak és azon kívül, hogy egy vagyont kellett fizetni, meghagyták a jogosítványom. 

- Azta... - sokkolt amit mondott, de ő csak mosolygott ezen.

- Na most te jössz. Mesélj valamit magadról. 

Rosszba szeretve [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora