21. rész

435 13 0
                                    

- Jess, megjöttünk. - ébresztgetett Adam én meg észbe kaptam, hogy megjöttünk Disneylandbe! Kipattant a szemem és izgatottan néztem körbe, hihetetlen! Csodás időnk van és olyan fél egy fele lehet az idő, hát igen, nincsen közel, de megéri. - Nyújtóztasd ki magad, addig én beállok a sorba. 

A kocsiból ahogy kiszálltam megéreztem egy kellemes illatot, ami egy bódéból jött, kürtöskalács. Most vetetnék egyet Adammel, de elment jegyet venni, de annyira megkívántam, hogy vettem magamnak. Hihetetlen finom volt. Nagy vidáman oda szökdécseltem Adamhez és a szájába nyomtam egy kis adag kalácsot. 

- Hát ilyened honnan van? - nézte a finomságot a kezembe és letépett belőle és mind a kettőnknek ragadt a keze a cukros bevonattól. 

- Onnan vettem. - mutattam neki a pasasra a bódénál - Tudom, hogy mindent te fizetsz, de ennek nem tudtam ellenállni. Uuuu már alig várom, hogy körbejárjuk az egészeet. - lelkesen ugráltam egy helybe és szerintem megvoltak győződve arról, hogy kattos vagyok...

Kb fél órát álltunk sorba - ami gyorsnak számít- és már bent is voltunk. Elkezdtük felfedezni a helyet, vettünk vattacukrot és felültünk minden hülyesége.

Most következik az óriáskerék, az előbb voltunk a hullámvasúton és végig sikítottam az egészet

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Most következik az óriáskerék, az előbb voltunk a hullámvasúton és végig sikítottam az egészet. Megvettük a jegyet és sorba álltunk, hogy felülhessünk, már alig várom.

- Jess. - szólt Adam, miközben beültünk a fülkébe.

- Mondjad? - fordultam oda hozzá és mosolyogtam.

- Borzasztóan félek a magasba... A hullámvasút az más, mert gyorsan vége volt, de itt nem. Sokáig leszünk magason és hát, na... 

- Adam Hemmings fél valamitől? Ez az új fegyverem! - mellé ültem a kezemet az övére tettem, mert láttam, hogy tényleg fél. - Nem lesz semmi baj, nézz szét, minden olyan... 

- Tökéletes... - rám nézett és mosolygott. Észbe se kaptam, hogy egymás kezét fogjuk, nyugtató hatással volt rám, még úgy is, hogy én nem féltem. Körbeszemléltük az egész helyet és gyönyörködtünk a tájban. Már éppen lefelé tartott az óriáskerék, amikor szétváltak a kezeink. - Köszönöm, de valamit el kell mondanom. Én igazából nem félek a magasban, csak kíváncsi voltam, hogy hogy reagálsz, de bőven felülmúltad az elvárásaimat. - pimaszul mosolygott.

- Nem hiszem el... - elkezdtem csapkodni Adam kezét, de ő csak nevetett egyfolytában. - Annyira tudtam, hogy kamuzol! Hagytam magam megvezetni. Be kell látni, ez szép húzás volt, de készülj fel, mert visszafogok vágni, és nem kíméllek majd. 

Miután kiszálltunk a mozgó óriáskerékből, elindultunk a kastély felé. Szebb mint elképzeléseimben élt... Vettem két Mickey egér fület - Adam pénzén - egyet magamnak, egyet meg Izinek. 

- Jess... Ideje lenne hazamenni. Késő lesz, mire hazaérünk. 

- Nemááár... Olyan jól érzem itt magam. - hisztiztem és elindultunk a kijárat felé. Dühös voltam, mert a fél nap arra ment, hogy a kocsiba poshadtam, erre ide jövünk és mivel öt óra van és haza is kéne érni, így mehetünk haza... 

Rosszba szeretve [BEFEJEZETT]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang