《☆》
Im jealous of the morning sun, who gets to be the first to see you.
Or the cup coffee, who gets to kiss your sleepy lips awake.
《☆》
Pov Zed Benedict:
Drie lesuren duren lang. Drie lesuren zonder Katie duren een eeuwigheid. En drie lesuren zonder Katie terwijl ik via Austin weet dat Noah met haar aan het flirten is... die drie uren zijn onverdraaglijk.
Ik zit op het puntje van mijn stoel en staar naar de klok. Binnen enkele secondes kan de bel gaan, eindelijk, en dan ben ik verlost van deze hell.
Mijn kiezen doen pijn van het op elkaar bijten om het groeien van mijn hoektanden te onderdrukken. Ik heb hoofdpijn, ben benauwd en mijn hartslag is pijnlijk snel. Alsof ik op het punt sta te veranderen.
Ugh ik moet roken. Of Katie bij me hebben, en snel ook. Ik word gestoord als ik hier nog langer zit.
Noah heeft veel waarschuwingen gehad maar dit is de druppel. Ik maak hem godverdomme helemaal kapot, eerst geeft hij mijn mate complimenten en aan het einde van de les sloeg hij een arm om haar heen.
Austin heeft me tot in detail verslag uitgebracht, precies zoals ik hem eerder had bevolen te doen. Ik deed het eerst eigenlijk om gewoon te weten of Katie ten alle tijden veilig is en geen problemen heeft in de lessen, maar toen bedacht ik me dat ik zo tegelijk Noah in de gaten kan houden.
"Dat is straks niet meer nodig. Dan heeft hij geen handen meer waar hij haar mee kan aanraken." gromt Benjamin.
Ik dacht precies hetzelfde. Doorgesneden stembanden zijn ook niet dodelijk dus daar kunnen we ook nog wat mee doen, dan kan hij ook niet meer tegen haar praten.
Nee dat gaat te ver. Maar we kunnen wel zijn vingers breken.
"Maar Katie mag het niet weten. Ze zou super pissig worden, daar heb ik echt geen zin in, ik moet haar dicht bij me kunnen houden." zegt Benjamin.
Ze hoeft het ook niet te weten. Deze pauze stellen we haar aan de jongens voor, zo blijft ze bij Noah weg, en dan ga ik even 'naar het toilet' terwijl ik eigenlijk Noah zijn gezicht ga verbouwen.
"Deal." gromt hij, precies op het moment dat de bel gaat.
Ik sta gelijk op en loop met grote passen het lokaal uit terwijl de andere leerlingen nog moeten beginnen met hun boeken weer inpakken. Ik loop door naar de kantine, waar nog maar net de eerste leerlingen binnen druppelen.
Ik ga aan onze vaste tafel zitten en onderdruk het sterke verlangen om naar buiten te lopen en even snel te gaan roken.
Denk gewoon aan Katie, zij ruikt nog veel beter dan een sigaret. En zij helpt nog veel sneller met kalmeren.
Als eerste komen Kai en Aaron aan lopen, die plaats nemen op de plaatsen tegenover me omdat ik mijn rugzak op de stoel naast me heb gezet.
"Hé Z- o damn wat is er met jou aan de hand? Je kijkt alsof je iemand gaat vermoorden." zegt Kai dan.
"Ik overweeg het." zeg ik kortaf.
Ik blijf kijken naar de stroom met leerlingen die nu binnen komt, bijna wanhopig om die groene ogen te zien.
"Laat me raden, er is weer een jongen met Katie gaan flirten?" vraagt Aaron.
Ik trek mijn wenkbrauwen naar hem op.
JE LEEST
American Mate
WerewolfKatie gaat nadat ze haar middelbare school heeft afgemaakt een jaar naar Amerika, waar ze oorspronkelijk vandaan komt. Zodra ze op haar nieuwe highschool 1 blik werpt op de arrogante, stoere Zed weet ze zeker dat ze zich nog nooit zo aangetrokken he...