Fourty-one

2.3K 95 118
                                    

Vergeet niet te stemmen⭐ veel lees plezier!

《☆》

Wake up everyday stronger than yesterday,

wipe your tears and face your fears.

《☆》

Pov Zed Benedict: 

Katie is al een half uur geleden in slaap gevallen maar ik blijf zachtjes over haar rug wrijven. Het is voelt gewoon goed.

Ik weet dat ik haar nu naar haar bed zou moeten brengen maar kan mezelf er niet toe zetten. Het voelt veel te goed om haar vast te houden en tegen me aan te hebben, ik ga dit moment zo lang mogelijk rekken.

"Ze is fucking cute man. Jij lucky bitch." zegt Bryce. 

Nu Katie ligt te slapen hebben de marshmallows plaats gemaakt voor een joint. Bryce en ik roken het allebei niet vaak omdat het bij weerwolven niet veel effect heeft, maar het heeft wel iets rustgevends, en dat voelt heel chill. Nu onze ouders eindelijk een avond weg zijn en pas laat thuis komen kan het ook. 

Bryce blaast langzaam de rook uit. Ik volg zijn blik, naar Katie, die in haar slaap haar gezicht weer in mijn shirt heeft verborgen. Ze is met twee fluffy dekentjes helemaal ingepakt en het ziet er inderdaad fucking cute uit. 

"Het beste is misschien nog wel dat ik nu weet dat ze genoeg vertrouwen in me heeft om uit haarzelf bij me in slaap te vallen, ik heb me niet opgedrongen, het is helemaal haar eigen wil. Dat betekend dat ze ook weer samen in bed wilt slapen, en dan is samenwonen en het proces voltooien en Alfa worden de volgende stap." zegt Benjamin blij. 

Terwijl ik naar voren leun om de joint over te pakken van Bryce zorg ik er voor dat ik niet zo veel beweeg dat het Katie wakker maakt.

Damn, een maand geleden had ik geen fuck gegeven om wie er bij me lag en of die wakker zou worden. Last van de joint? Oprotten dan. 

Maar nu zou ik gelijk beloven om nooit meer een joint te roken als Katie dat van me zou vragen. Ik zou niet eens twijfelen, als zij het vervelend vind voel ik me er toch al niet meer goed bij.

"En toch zou ze dat nooit vragen." zegt Benjamin.

Ik blaas de rook uit en geef de joint dan weer terug aan Bryce.

"Ik weet het, ze ís cute. En zo fucking lief je zou het niet geloven, ze heeft engelen geduld. Hoe boos ik ook ben, zij blijft rustig. Het is niet normaal." zeg ik. 

"O ik geloof het, en ik heb gezien waarom je zo snel jaloers word. Zij moet mannen aantrekken als een magneet, de luide bitches vervelen snel en uiteindelijk zijn het altijd de lieve types zoals Katie waar ze voor gaan." zegt Bryce.

Ik kijk hem geïrriteerd aan en hij verbergt snel zijn grijns door een hand chips in zijn mond te proppen. 

Denk ik daar voor één moment niet aan, begint Bryce er over. Klootzak. 

"Ik weet het, asshole. Het was al fucking veel werk om er voor te zorgen dat die vrienden haar zouden gaan ontwijken, begin niet over wat er nog komt." zeg ik geïrriteerd. 

Bryce kijkt nog eens naar Katie, die beweegt in haar slaap en dan haar hand om drie van mijn vingers sluit, het eerste waar ze bij kwam. 

"Aww dat is zo cute, het maakt me een beetje misselijk." zegt Bryce met een brede glimlach. 

Ik steek mijn middelvinger naar hem op en laat dan mijn hand over Katie's haar glijden. 

"Jaloers, broer?" vraag ik met een grijns als ik zie dat Bryce iedere beweging volgt.

American MateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu